nachtdiensten weet er alles van werk in de zorg. heb tot 5 uur gekeken en toen naar bed gegaan. Er is duidelijk iets aan de hand ben benieuwd wanneer het veulentje komt
MarijeR
Geplaatst: 24-02-12 09:52
Het verbaast me echt dat Amy nog geen veulentje heeft. Maar ja het is een maiden dus misschien reageert ze ook wel extra gevoelig omdat ze niet weet wat er in haar lijf gebeurt. De melktest gaf vanmorgen 24 aan dus weer duidelijk een sprong omhoog. Ze staat nu nog even binnen, Misty staat naast haar en de rest is al naar buiten want die moeten weer vroeg op stal omdat de smid vanmiddag komt. Amy en Misty gaan er straks even uit als ik de stallen ga mesten. Dan heb ik er wat meer zicht op. Nu ga ik nog even een uurtje proberen te slapen want met al het vals alarm vannacht ben ik niet verder gekomen dan 20 minuten slaap ofzo
Haha jhaa okeey maar mijn verzorgshet heeft een nacht op stal gestaan voor het veulen, nou jha dachten wij laat ze maar even haar benen gaan strekken(niet dat het zo klein was maar toch) plop liggen veulen tada!!!
Otje96
Geplaatst: 24-02-12 10:53
Hopelijk wacht Amy tot vanavond, hier op mijn werk kan ik helaas de cam niet zien. Maar als het komt dan komt het natuurlijk, ik ben wel reuze benieuwd hoe haar veulentje zal zijn. Ik ben nu ook al stille fan van BB