Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marialva schreef:ik ga morgen even nieuwe fotos maken voor jullieChampie krijgt pas flinke uier als ze bevallen is, maar ze lekt al wat biest
ben vandaag even heerlijk een dagje uit geweest met het gezinen is alles nog steeds rustig Bij Champie(de 20e uitgerekend) en Kamilia (die is 28e uitgerekend)
marialva schreef:justahorse schreef:Ja maar de meeste voelen aan de zijkant en niet bij de staart! Daarom vermeld ik erbij bij/ rond de staart.
halloooooo dan wat denk je dat ik een beginner ben of zo![]()
het is toch zo moeilijk om te lezen!!
als mensen nou eens het verhaal lezen dan hoeven er niet zulke domme vragen gesteld te worden.....
ik wordt hier zo moe van he???????????????
marialva schreef:justahorse schreef:Ja maar de meeste voelen aan de zijkant en niet bij de staart! Daarom vermeld ik erbij bij/ rond de staart.
halloooooo dan wat denk je dat ik een beginner ben of zo![]()
het is toch zo moeilijk om te lezen!!
als mensen nou eens het verhaal lezen dan hoeven er niet zulke domme vragen gesteld te worden.....
ik wordt hier zo moe van he???????????????
Paintless schreef:*kijkt om het hoekje* nee, nog niet. wel een baasje aan het einde van dr latijn, maar dat wordt dr vergeven.
heb je de merries aan huis staan? kun je snel heen en weer rennen, mocht het nodig zijn?
ik duim nogsteeds heel hard met je mee meid.. hopen dat het allemaal wat rustig verloopt.