Heerlijke foto's En als Whis weer hengstig is, wordt ze dan meteen weer gedekt door Patrick? Hoe gaat zoiets als je ze samen laat lopen? Of is ze niet vruchtbaar zolang Aslan nog bij haar drinkt? Geen idee hoe dat werkt...
sajavado
Geplaatst: 28-03-13 10:46
wta een heeeerlijk mannetje is het toch ook! volgens mij gaat dit een van de makste veulentjes ooit worden
ongeveer 10 dagen na het veulenen ontstaat er de veulen hengstig heid. dan kan de merrie in principe alweer drachtig worden. maar als ik me niet vergis is patrick gecastreerd..
KootMiraDrum
Geplaatst: 28-03-13 11:16
xsiroccox schreef:
Heerlijke foto's En als Whis weer hengstig is, wordt ze dan meteen weer gedekt door Patrick? Hoe gaat zoiets als je ze samen laat lopen? Of is ze niet vruchtbaar zolang Aslan nog bij haar drinkt? Geen idee hoe dat werkt...
Patrick is inderdaad door een liesbreuk geruind. We hebben sperma van hem liggen, maar Whis wordt niet terug gedekt dit jaar. Misschien ooit nog een keer, maar je weet maar nooit wat er op het pad komt.
Oooooohhhhhh wat ben ik in love ♥ ♥ ♥..... Ik haal Whis gewoon uit de stal, Aslan blijft in de stal. Meneer geeft er niets om, hij dacht zo nou kan ik ff lekker gek doen zonder ma whahahaha. Whis lekker gepoetst, ze heeft gegeten en gedronken!! Goed spul die Gastrogard! maar dat wist ik al hihi Ze liep zelf naar de hooibak in de paddock, Aslan gaf geen kick ♥ ♥ ♥ Toen ik wis terug zette vroeg Aslan.....Mama waar was je nou? ♥ ♥♥
Whis at weer slecht, was duidelijk niet lekker. Ze heeft door alles bij elkaar(bevalling, koliek etc) last van haar maag. Daar wordt ze nu voor behandeld, vandaar mijn bericht hier boven ze heeft gegeten en gedronken!
Met Whis gaat het een stuk beter gelukkig. Aslan groeit goed, hij is al 2 weken oud gaat de tijd hard! Ted geniet ook van zijn gezin, heerlijk om het gezin zo te zien samen
Het is weer een heerlijk topic van het mooie kleine ventje met papa en mama op de wei
sandra3235
Geplaatst: 02-04-13 20:45
Patrick en Whis....Genieten jullie ook zo van die kleine?
Zal misschien hier al gezegd zijn,Ik heb het niet meegekregen iig, maar aangezien Nikan dezelfde dag geboren is als jullie kanjer Ik kwam er vandaag pas achter dat 17 maart St Patricks day was, en mijn zoon heet zo,vond ik al leuk,maar ineens dacht ik bij jullie kan dit toch geen toeval meer zijn,vond t zo grappig