Ik ga naar boven toe, nog wat slaap proberen te pakken.
Trusten.
franka75
Geplaatst: 13-04-12 00:48
Hahahaha tis al vrijdag de 13de dus een zwart veulen, iris schiet eens op vandaag ja , fijn
abba
Geplaatst: 13-04-12 00:51
@ Bassenqua: Ik heb je verslagen, alweer, sorry......
Op vrijdag 13 april is ons laatste veulen voor dit jaar geboren (en de eerste was tegelijk met Iris ) wij hebben een hengstenjaar, weer één erbij, weer een valkje, weer een sectie A. Ik heb nu dus een tweespan dus.... IRIS DOE JE BEST!!!
gefeliciteerd abba! ik zelf ben heeelemaal gek opvalkjes!!!(nou moet ik toe geven, ik ben gek op alle kleuren, zo lang hety maar niet 'standaard bruin' is )
Lekkere fotobewerking, als het veulen er zo uit komt, dat zou dan toch super gaaf zijn! Ben benieuwd! kommm baby kommm
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-12 08:34
Weer een nacht voorbij en nog steeds niks Ze was wel anders dan anders afgelopen nacht maar ze loopt nu weer lekker buiten. We blijven het maar afwachten niet ?
abba gefeliciteerd, jij bent weer klaar voor dit seizoen.
DeWit1980
Geplaatst: 13-04-12 08:35
Stille meelezer vanaf het eerste topic meldt zich nu ook maar eens. Echt iedere ochtend is het eerste wat ik doe dit topic checken om te kijken of Iris ons nu eindelijk haar veulen heeft laten zien. Zal het dan toch 17 april worden??
Hmmm TS er zit niet anders op he dan maar weer afwachten.. Dat er toch wat veranderd in gedrag is toch een goed teken... Maar de vraag bij Iris is natuurlijk wel weer: Hoe lang houd ze dat weer vol? Nog meer sterkte van mijn kant met de laatste loodjes..