sandra3235 schreef:ik denk dat hij bij velen een lach heeft getoverd afgelopen jaar
Dat weet ik wel zeker Sandra

Het zal raar voor je zijn maar toch ook speciaal dat je vader dit al voorspeld had, dat moet toch vast een goed en fijn gevoel geven.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mini1970 schreef:Zoooo, ben weer thuis... duo penotti staan samen in een grote box, het was gelijk dikke mik, stoeien, spelen, steigeren, over elkaar heen hangen, vanaf de eerste minuut....Ze hadden geen oog meer voor ons, alleen voor elkaar![]()
Toen we na de soep (jammie San, thanx Kit) weer gingen kijken, waren ze weer (of nog) aan het spelen, je kon zien aan Wannie dattie wel moe aan het worden was, tijd voor zijn dutje![]()
Misschien mag hij Chev zijn kussentje wel lenen![]()
Kitty en Cees: jullie zullen je niet vervelen met dit komische duo.....![]()
Twinklestar schreef:Duo Penotti staan nu afwisselend te knikkebollen en dan weer te spelen , die zullen me toch slapen vannacht.
Veslagje met foto's volgt morgen, ik moet zo weer gaan werken .......![]()
.
Maar oh, wat zijn we blij met dit stel en wat zullen we gaan genieten van hun capriolen![]()
.
Bedankt Sandra, Rene, Gerda en Ron voor het brengen en voor deze 2 prachtige kereltjes.
Als extra verrassing stond gisteravond ineens mijn dochter uit Spanje in het dorpshuis en ging ik van pure schrik en blijdschap even knock out.........ik ben nu dus daadwerkelijk op mijn achterhoofd gevallen
.
Morgen komen de andere kinderen en kleinkinderen en die zullen natuurlijk ook het nieuwe duo moeten bewonderen.
Mijn weekend kan alvast niet meer stuk
sandra3235 schreef:oh ja?
ik las net ergens wat anders,..iets met elastiekje en blauwe plek???Heeft die van Kaylee geleerd
![]()
nog 2 nachtjes en dan kan je hem nog terug geven![]()