Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
anneliesdj schreef:Uiteraard is dat beter, maar gebeurd al niet vaak dat ze zo lang blijven zitten, dan zal een week overtijd wel helemaal uitzondering zijn, dat bedoel ik.
Maar beter is het idd wel, ik hoop ook voor TS dat ze minstens tot de 20 blijven zitten. (hoewel de bevalling natuurlijk ook moeilijker wordt als ze groter zijn)
Citaat:Hallo mensjes wat lopen jullie hier allemaal te stressen zeg!
Wat moet ik dan wel niet?
En dan nog even wat al dat gespeculeer hier, waar jullie je al niet mee bezig houden?
Roelie heeft hier dan ook duidelijk al het een en ander uitgelegd!
Ik doe alles in belang van mijn merrie en dat doe ik echt niet voor de lol, (als ik had kunnen kiezen had ik tijdig de gehele tweeling laten aborteren) ik kan jullie wel vertellen dat als het er op aan mocht komen en ik een keuze moet maken (veulens of moeder) ik ten alle tijden voor mijn meisje Champie kies.
Tuurlijk zal ik er alles aan doen om ze alle drie in leven te houden maar mocht het er dus op aan moeten komen dat ik een keuze moet maken dan twijfel ik dus geen seconde over Champie.
marialva schreef:Cayenne schreef:Heel veel succes! Hopelijk komen er 2 gezonde veulens uit en houdt mams zich ook goed!
Persoonlijk vraag ik me af waarom je eigenlijk nog met een merrie fokt die duidelijk aanleg heeft voor tweelingen. Heb je daar een reden voor?Lijkt me toch een flink risico.
ja daar heb ik een hele goede reden voor, als mevrouw NIET drachtig is is ze sinds haar 10e jaar echt onhandelbaar (heeft mn schouder al een keer uit de kom getrokken) er achter aan skiën, en rijden out of the question! op stal naar iedereen bijten en noem maar op! en als mevrouw zwanger is is het het liefste paard van de wereld, ook met rijden echt voorbeeldig paard?!
dus met overleg van de DA is het verstandig haar dragend te houden, we hebben het nu 1 jaar geprobeerd (vorig jaar) en het was weer helemaal feest met haar, nu dragend is het een echt SCHATJE
MiSz_SaNdY schreef:anneliesdj schreef:Uiteraard is dat beter, maar gebeurd al niet vaak dat ze zo lang blijven zitten, dan zal een week overtijd wel helemaal uitzondering zijn, dat bedoel ik.
Maar beter is het idd wel, ik hoop ook voor TS dat ze minstens tot de 20 blijven zitten. (hoewel de bevalling natuurlijk ook moeilijker wordt als ze groter zijn)
ik denk dat die 4 dagen niet veel meer uitmaken
ik hoop dat ze gewoon een voorspoedige bevalling hebben en netjes drinken enz.
en dat ze alle 3 gezond en wel zijn