Pff, schrok ik even bij de eerste zin ! Patrick gefeliciteerd natuurlijk en veel geluk samen! Voor Whis_Serada een dikke knuf, hoop dat je lekker blijft genieten van de foto's en bezoekjes...
Ja ik schrok ook al van die eerste zin, en dan die foto van Whisper erbij...
Ik vindt het een dappere keuze Whis_Serada, maar ik denk zeker een goeie!
Babbelaar20
Geplaatst: 26-03-13 22:24
schrok me dood die eerste zin ...dacht dat whisper naar de eeuwige groene weides was gefeliciteerd met jullie mooie gezinnetje. Jammer dat dat maar voor korte duur zou zijn. Heel veel sterkte!
Kaatastrof
Geplaatst: 26-03-13 22:27
littlesannie schreef:
schrok me dood die eerste zin ...dacht dat whisper naar de eeuwige groene weides was
Dacht dat ik de enige was.. Ik schrok me ook een hoedje..
Super veel respect dat je deze beslissing hebt gemaakt. Prachtig om te zien hoeveel je van je paard houdt, dat je er dit voor over hebt.. Ze heeft het wel super daar, en je kan haar altijd opzoeken denk ik En vooral, genieten van die prachtige foto's en herinneringen samen!
Dankjullie Het is voor ons inderdaad ook heel dubbel..... Peet heeft een hele eerlijke maar ooooo zo moeilijke moedige beslissing moeten nemen voor Whis Maar Peet, Whis blijft ook gewoon nog jou dame hoor anders wordt ik boos Wij zullen goed voor je dame zorgen en haar knappe zoon maar dat weet je al Hele dikke knuffel van ons hier