Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bassenqua schreef:Zo de HS is de deur weer uit en Takoda is een héle ervaring rijker, wat een protest kan er dan uit zo'n klein lijfje komen. Het was inderdaad de hoefschoen die door is gaan groeien, de HS denkt dat Takoda 3 a 4 weken te lang in de baarmoeder heeft gezeten, aan de hand daarvan denk ik toch dat we een goede dekdatum hebben mee gekregen en dat Iris inderdaad een dracht heeft gehad van 375 dagenHoogstwaarschijnlijk heeft dit toch met de verwaarlozing te maken gehad. Takoda zijn hoefjes waren ook echt lang en hij was sowieso dringend toe aan een bekapbeurt. Nu de hoefjes zijn gedaan staan zijn beentjes al direct een stuk rechter onder zijn lijf. Ze lopen nu al de hele middag buiten, Takoda ligt nu zalig in het zonnetje uit te rusten van alle indrukken en van al het gewandel achter je moeder aan.
Zal dadelijk foto's zonder jasje maken.
Iris is echt een uitzonderlijk goed moedertje, vanmiddag is er al wat kraambezoek geweest en dat vind ze allemaal prima en ze is ontzettend dol op Takoda, ik vind het echt een topwijf!!
Bassenqua schreef:Zó leuk al die reacties![]()
Ga de foto's van de camera halen, even bijsnijden en laden, tot over een...............half uurtje?
Twinklestar schreef:UMayDream schreef:NOOOOO DIT IS NIET TE GELOVEN![]()
![]()
![]()
Volg ik facking alle delen, raak ik het topic kwijt en word het veulen geboren
TS, ONTZETTEND gefeliciteerd met dit prachtige veulen
hoe boos kan je worden op zo'n klein wurm