jij bokt nog niet zo lang maar de titel kan je niet zelf aanpassen. In een bericht dus
Otti1977
Geplaatst: 30-03-12 13:36
in een bericht!
Laura_x_
Geplaatst: 30-03-12 13:38
@ TS, Ja, ik ben gisteren nog langs gereden. Werd naar mijn berijdpony gebracht Ik moet even kijken wanneer ik tijd heb, maar zou het wel leuk vinden om een keertje te komen kijken
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-12 13:39
2a54z6e45r6r schreef:
Wat bedoelen jullie met ***?
Als Iris gaat bevallen tik ik *** zodat jullie weten dat ze bezig is. Regelmatig gebeurde het dat als ik een paar uur niet op het topic was geweest iedereen dacht dat iris aan het bevallen was, complete gekte vandaar deze oplossing.
Maris, Iris zou 3 maanden drachtig zijn toen ze bij ons kwam, alles is dus mogelijk
Femke_Tweety, inderdaad, denkt iedereen dat ze in het ootje worden genomen, zal dan snel een foto plaatsen.
Tiffany, nee geen contact meer met de oude eigenaresse, sterker nog...ik heb iris ook zelf niet op kunnen halen omdat ik de DB op haar af heb gestuurd en die zijn daar een aantal keren geweest. De oude eigenaresse weet ook niet dat ze Iris eigenlijk aan mij heeft verkocht, alles is via een ander gegaan tot het ophalen aan toe.
Spannend hoor, wanneer ze nou gaat beginnen. Maar de enige tekenen die ze heeft is haar enorme buik en de slappe banden toch? Heb zo eens weken naar een merrie zitten kijken op marestare, die had alles, slappe banden, enorme uier, enorme buik, staart eraf dragen enzo, dus ik dacht: morgen komt het nou, het heeft nog wel even geduurd haha.
Maar als ze nu al op 345 dagen zit, dan is ze toch al flink op weg?
(heb hier helemaaaal geen verstand van eigenlijk..)
Hoop voor jullie, Esther en Jack, dat ze het gauw op de wereld zet, dan kunnen jullie even uitrusten voor Viga zal beginnen. Sterkte..
Lukka
Geplaatst: 30-03-12 16:48
Die merries van Marestare hebben mij ook al vaak in de maling genomen! Zo was er een keer een merrie genaamd Fanny, ik geloof een Quarter Horse. Heb haar samen met veel anderen wekenlang gevolgd en toen er maar een paar gebruikers online waren kreeg ze natuurlijk haar veulen.
Maleficent
Geplaatst: 30-03-12 19:25
Kandor schreef:
@ 2a54z6e45r6r: Lijkt me geen goed plan, als ik zing vallen er spontaan mensen dood neer met bloedende oren.
@ myrtedandy: Wonderbaarlijk genoeg niet. Heb geen plek meer op m'n muren.
Dorith
Geplaatst: 30-03-12 21:09
.
Laatst bijgewerkt door Dorith op 21-03-25 16:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Anoniem
Geplaatst: 30-03-12 21:28
Kandor schreef:
Die merries van Marestare hebben mij ook al vaak in de maling genomen! Zo was er een keer een merrie genaamd Fanny, ik geloof een Quarter Horse. Heb haar samen met veel anderen wekenlang gevolgd en toen er maar een paar gebruikers online waren kreeg ze natuurlijk haar veulen.
Idd
myrtedandy
Geplaatst: 30-03-12 22:11
@kandor; haha oke dan!
IRIS-IRIS-IRIS, IRIS-IRIS-IRIS, spannendste paard van 't land, ze eet zelfs uit je hand! iris lieve knol met je vacht zo dik en vol zelfs in de dikke sneeuw echt 't paardje van de eeuw!
Ik had inspiratie.
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-12 23:21
Ben ik ook eens een keer, we hadden visite vanavond dus wat later dan normaal.
Eigenlijk heb ik niks nieuws te melden over iris, alles nog hetzelfde alhoewel ze zich wel vaker afzondert om een dutje te doen. Zal wel een nacht worden zoals alle nachten.