ze is indd erg onrustig. misschien heeft ze het van haar mams Dramy
MarijeR
Geplaatst: 21-02-12 21:25
Volgens mij stond ze haar achterbenen aan de wateremmer te schuren en vervolgens de rest van haar lijf aan de voeremmer. Of ze heeft iets tegen emmers, of ze heeft jeuk Ze is ook chagrijnig en moe van de hele dag achterna gezeten te zijn door 2 niet nader te noemen veulentjes... Comet lift zelfs al mee op Amy haar rug
Comet doe niet zo gemeen tegen Amy... Hoe gaat et tussen Comet en Bibi?
MarijeR
Geplaatst: 21-02-12 21:32
Eerst vond Comet BB eng. Daarna vond BB Comet eng. Om en om rennen ze achter elkaar aan en spurten dan weer snel weg want het is zoooo spannend. En Dynamic en Isis zijn er nog niet aan toe dat de veulens samen spelen. Vandaar dat ze allemaal om Amy heen hangen want die is blijkbaar niet eng? Het is iig gezellig druk in de wei en iedereen is blij als ze eind van de middag op stal gaan. Lekker slapen...
Okeey de cam van isis is denk ik kapot alleen maar zwart, amy is nu erg onrustig is al eens gaan liggen en heeft net gerolt, ik weet het maar ik denk dat die morge vroeg komen gaat
MarijeR
Geplaatst: 23-02-12 14:24
Nog geen nieuwe veulentjes. Wel zijn Amy en Misty druk aan hun uier aan het bouwen en had Amy vanmorgen een mooie sprong met de melktest, van 10 naar 16. Misty heb ik voor het eerst getest, zij zit op 9.
Een grappige video vanmorgen in de wei gemaakt:
Beetje lang (16 minuten) maar het geeft een beeld hoe het hier de hele dag in de wei gaat...
Teigetje008
Geplaatst: 23-02-12 15:19
oh Marije, nou zo'n filmpje kan niet lang genoeg zijn hoor!
wat heerlijk om die kleintjes zo te zien rennen, bokken en spelen...Lag in een deuk om de hinnikjes, haha En Comet zit jou gewoon hartstikke uit te dagen, of niet? Zo stoer komt hij er aan lopen En hopelijk hebben de andere merries over een tijdje hun staarten nog En wat kan BB ontzettend hard rennen! Jemig! Dat ze ook al ze ver van mams af durft, stoer meisje hoor!
Haha Comet en die oogjes van Comet nu En wat een mooi elegant paardje is BB!
Superleuk filmpje
chels1997
Geplaatst: 23-02-12 18:54
wat een geweldig filmpje,dapper veulen is BB zeg! computer was tijdje stuk dus k dacht oohh amy is vast al bevallen gelukkig hield ze haar veulen nog eventjes binnen tot ik weer kon kijken