Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cchanny schreef:Gaaf zeg dat ze alweer een tweeling krijgt.
Erg jammer van vorig jaar.
Hopelijk blijven ze nu wel alle 2 leven
jokari schreef:ik denk dat TS er ook maar weinig 'gaafs' aan vindt.Als eerdere scans hadden laten zien dat het om een tweeling ging, was de dracht zeker afgebroken. TS was absoluut niet gelukkig met de ontdekking dat het om een tweeling ging, zoals je in de OP kan lezen.
Als moeder en tweeling gezond in de wei rondlopen, dan zal het idd gaaf zijn. Tot die tijd is het gewoon doodgaan van de zenuwen.
Het is niet aan ons om hierover te oordelen toch?? Laten we met z'n allen hopen dat het goed gaat en blij zijn als moeder en 2 veulens ronddartelen!!!Citaat:Ik vraag me het af. Heeft het nu al over een tweespan.
Als het echt zo naar is om een tweeling te krijgen laat je die merrie niet dekken maar ga je met hormoon-preparaten aan de gang om haar lief te houden.
Het is bekend dat deze merrie tweelingen krijgt, dus ik zou hier zelf nooit mee fokken.
GJ9 schreef:Ik vraag me het af. Heeft het nu al over een tweespan.
Als het echt zo naar is om een tweeling te krijgen laat je die merrie niet dekken maar ga je met hormoon-preparaten aan de gang om haar lief te houden.
Het is bekend dat deze merrie tweelingen krijgt, dus ik zou hier zelf nooit mee fokken.