Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kayleigh__ schreef:Sarah_Fons: Hoe is het nu met Jack? Is de diarree al verminderd? Wel balen voor zo'n kleintje om nu al diarree te hebben. Gelukkig is het afspenen en reizen helemaal goed gegaan.
Cioccolato: Is de bal inmiddels al wat minder eng voor Belle?
Moest heel hard lachen om de balfoto's van Billie. Knappe veulens heb je![]()
Janinevv: Tsjitske doet het echt super. Wat ben je geduldig!
Nog gecondoleerd met je hond. Sterkte!
Evita: Wat een rijkdom die foto! Prachtig!
San_ner: Wat een vrolijk halster! Je andere paard is ook leuk. Hier in de opfok staat sinds een paar dagen ook een Fjord, precies even oud als Harry. Echt nog zo'n pluizenbolletje.
Pablo is al flink groot! Fijn dat de reis goed is gegaan. Hopelijk vind ie snel z'n plekje.
Bilionache: Regresso is knap! Schattig halster, Fijn dat het reizen goed is gegaan. Dat in de groep gaan is even lastig, maar zie hier in de opfok dat de nieuwe snel deelnemen in de groep.
Nynkster: Die van jou heeft echt een heerlijke nek erop zitten.
Pino: Vind die van jou echt superknap. Die vlek op de schoft is zo leuk! Harry staat als Paint ook tussen een aantal flinke KWPN'ers (en ook wat kleiner spul trouwens), maar hij is dikke maatjes met de grootste.
Kimsel_ Nexxie groeit als kool! Vind je merrie ook mooi trouwens. Prachtige foto's heb je laten maken!
Ook fijn dat het vervoeren goed is verlopen!
Animalfriend: Guusje heeft ook al zo'n lekkere nek erop. Mooi kleurtje trouwens!
Pradadaan: Nacho is leuk! Vind dat donkere ook erg mooi staan, hoor. Wat heb je ook veel leuke foto's. Die knuffelfoto's
Elisedcl: Welkom. Wat een dotje is Hugi!
Henrieke: Welkom. Mooie haf!
J_and_Horses: Mack heeft een mooie kleur! Wat voor een kleur gaat ie uiteindelijk worden?
Alicelover: Wat een knapperd! Knappe mama ook.
Wat opvoeden betreft ben ik het met je eens trouwens. Goede opfok is zo belangrijk. Zo te horen heb je een fijne gevonden!
Plutopluut: Relax! Gaat helemaal goedkomen. Harry stond overigens los, maar in een wagentje ipv een trailer. En met eruit halen komen ze je helpen bij de opfok. Vond het ook heel spannend, maar achteraf maakte ik mij meer druk dan Harry. Wij hadden ook een camera en vond het echt een geruststelling dat ie kon zien dat ie rustig stond.
Voyou: Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je knappe (en grote!) veulen!
Karibu: Welkom. Wat een joekel! Mooi die witte benen. Ben fan van vosjes met veel wit, dus veel foto's spammen hoor![]()
Twinklebel: Welkom. Heerlijk koppie zit erop! Leuke naam ook.
Sterkte met je merrie. Wat vreselijk!
Luf_Midnight; D'Leh heeft een mooi kleurtje. Leuk dat ze mee mogen kijken bij de tandarts. Fijn dat de hoefsmid goed ging.
Pien26: Wat fijn dat de reis goed is gegaan!
Ziva: Welkom. Wat een schatje!
Lina: Ik denk dat het wel goed zal gaan. Hier in de opfok staat ook een ponyveulen tussen de grote reuzen. Ben zelf een voorstander van een stal / opfok met leeftijdsgenootjes. Mijn voorkeur zou zijn om 'm verder weg te zetten bij een goede opfok en minder vaak te komen, maar das ieder voor zich denk ik. Succes met je keuze!
Zo, eindelijk tijd om eens op iedereen te reageren. Heb er geen uitgebreide verhalen van gemaakt hoor. Lees altijd wel mee, maar had echt even geen energie om te reageren. Sorry! Nu gelukkig vakantie om even op te laden.
Sinds kort hier ook Instagram trouwens om de opfok te volgen. Geloof dat ik nu een aantal van jullie volg.
Harry gaat nog steeds erg goed. Hij heeft een tijd in een vast groepje gestaan waar nu langzaamaan meer veulentjes bijkomen.
Wat betreft het ontwormen, vaccineren en voeren; alles word geregeld door de opfok. Vind nu wel dat ie een dikke buik krijgt dus ga er nog even achteraan wanneer hij weer ontwormd gaat worden. Harry is wel heel gefocused op eten trouwens, dus zou ook de buik kunnen verklaren...
[ [url=m/ZOYCHX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/G7bwZy.jpg]Afbeelding[/url] ]
billionache schreef:Zo, bijgelezen
Hier gaat het intussen ook goed! Maandag wezen kijken en toen mocht die nog steeds niet bij de andere twee staan. Overdag staat in de paddock ernaast wel een hengst, en daar is die echt obsessed mee. Heel de tijd bij het hek staan en meelopen, en neuzen door de omheining heen.
Vanmorgen kreeg ik wel een fotootje van de staleigenaresse dat hij mooi naast de twee anderen stond te eten. Dus stilaan wordt hij wel geaccepteerd
Oh en ik heb deze foto's even naast elkaar gezet: links een paar dagen oud, rechts 5 maanden![]()
[ [url=m/NNNz8p.jpg]Afbeelding[/url] ]