Wat super fijn dat het met Whisper goed gaat! Gelukkig! En wat is Aslan een geweldig diertje, prachtig dat oogje lekker ventje nu lekker groeien en mama lekker gezond blijven en lekker spelen liever op het gras ipv in de sneeuw maar goed geeft wel geweldige plaatjes!
_Patrick_
Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-13 23:37
Vanmiddag heb ik Ted aan een lange lijn mee genomen bij Whis en Aslan de wei in. Aslan kwam al snel bij papa Ted kijken en snuffelen, tot mama Whis ineens bedacht ohnee dat mag niet hahaha. Morgen gaan ze voor het eerst samen in de wei, mits het weer het niet toelaat.
dat vraagt om een haha! Ben benieuwd hoe ze op elkaar reageerden toen ze samen kwamen, lijkt me een geweldig koppeltje!
YamaDeva
Geplaatst: 26-03-13 14:46
kappiegirl schreef:
Ben benieuwd hoe ze op elkaar reageerden toen ze samen kwamen, lijkt me een geweldig koppeltje!
In het andere (kraam)topic staat een heel schattige foto dat Ted/Patrick meekijkt bij de bevalling, echt om te smelten zo lief
_Patrick_
Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-13 14:53
Ted laat ze lekker met rust, Sir Aslan wil graag bij papa kijken alleen dat vind mama Whis niet goed. Maar ze staan tot nu toe rustig met z'n drietjes. Foto's zijn helaas niet van de beste kwaliteit, maar heb ze wel
Dit hadden we twee jaar geleden niet voor mogelijk gehouden. Dat Whisper in Zeeland zou wonen en dat Ted er nog zou zijn , terwijl hij zo ziek was. En nu Samen zelfs nog een pluisje hebben
aricia
Geplaatst: 26-03-13 16:04
Super leuk ,ze zo met hun 3en bij elkaar te zien !!