Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zil schreef:Ook ik volg nog steeds trouw. Ga wel de laptop benee laten nu, want de afgelopen 3 nachten waren niet optimaal rustig..... Aangezien ik me wat griepie voel, maar even mijn slaap pakken.
Aan de ene kant hoop ik dat ze bevalt vannacht, zeker voor TS, maar ik zou het helemaal leuk vinden als ze tot morgenavond na 8en wacht, dan heb ik allllllleeeeeee tijd
Sanne135 schreef:Zil schreef:Ook ik volg nog steeds trouw. Ga wel de laptop benee laten nu, want de afgelopen 3 nachten waren niet optimaal rustig..... Aangezien ik me wat griepie voel, maar even mijn slaap pakken.
Aan de ene kant hoop ik dat ze bevalt vannacht, zeker voor TS, maar ik zou het helemaal leuk vinden als ze tot morgenavond na 8en wacht, dan heb ik allllllleeeeeee tijd
Weet je wat super goed helpt tegen opkomend griepje? Paar vitamine C pilletjes slikken van ROTER... smaken een beetje zurig, maar niet vies. Meer als een zuur snoepje, vind ik zelf. Neem er 3 of 4 en dan slapen en morgen is het opkomende griepje weg:P had ik laatst ook...
Maar goed weer ontopic; dat tekeningetje is geniaal