Gelukkig valt het mee. Weet je zeker dat het gehoord ook werkt? Neem aan dat je paar keer geroepen heb om eruit te komen, misschien heeft die je niet gehoord en daarom langer blijven zitten todat die het zat was.
Hahaha, hoe leuk zoals je over Iris praat Bassenqua. Fijn dat de HS geholpen heeft en gelijk heb je hoor, klaar is klaar zeker voor zo'n ventje dat nog maar net op de wereld is. Natuurlijk nu wel héél erg benieuwd naar nieuwe foto's!
solaika
Geplaatst: 23-04-12 18:22
_Clocloken_ schreef:
solaika schreef:
gefeliciteerd !!! een zwart paardje moet echt schattig zijn zijn er al foto's in het topic ? want ik vind er geen
Op pg 32 staan foto's en op 52 ook
bedankt voor de pagina's
wat is hij schattig!!!
testebeest
Geplaatst: 23-04-12 18:23
Fijn dat hs is geweest haha, kijk nu niet of de kleine man al is geboren maar ben benieuwd hoe de kleine zonder jas eruit ziet
En toch 375 dagen dracht , pffff. Iris kon zeker geen kleur kiezen
Goh. gisteren voor de afwisseling een keerjte niet gelezen ivm drukte hier (oa concours van dochter) en dan kijk ik en dan is het lang verwachte paardenkind er eindelijk.
Van harte gefeliciteerd met dit prachtige hengstje en wat een mooie en toepasselijke naam! Heel veel geluk voor jullie allen!
OMG ik dacht na 2,5 week geen internet te hebben door mijn verhuizing dat het veulen er allang zou zijn! Maar wat las ik? Deel 4:S
En nu lees ik dat het net geboren is? (ik heb nog niet het topic doorgelzen alleen de laatste pagina ) Ik ga nu direkt ff bladeren naar foto`s van het veulen
en Gefeliciteerd natuurlijk!!!
valdo1996
Geplaatst: 23-04-12 19:51
Een welgemeende proficiat met deze mooie jongen... Iris heeft dit perfect gedaan !!
Hier tevens een stille meelezer vanuit Belgie : zoals zovelen zeggen of schrijven, als eerste taak na het werk, Bokt checken om te zien of Iris bevallen is ... Nu zal het worden : checken of er foto's van moeder en zoon gepost zijn ...
Jaaaa eindelijk!! Na vanaf pagina 1 mee te hebben gelezen en nooit wat te hebben geplaatst wil ik je van harte feliciteren met dit kleine wonder. Geniet ervan!
Hier nog een stille meelezer vanaf topic 1! Wat een prachtig veulentje, dat heeft Iris toch maar even goed gedaan ondanks haar jonge leeftijd! Wat een toppertje die Iris en wat een prachtige naam voor het veulentje. Gefeliciteerd nog! En diepe respect voor jullie al die weken waken. Geniet maar lekker van Iris en haar kind. En rust goed uit voor de volgende wake bij Viga.