Hier nog weer een stille meelezer.. Echt fantastisch hoe ze opgeknapt is! Goed werk.. Na al die tijd meelezen zal ik dan ook maar een gokje wagen.. 18 maart, merrie, vosbont..
ts: heeft degene waar je Iris van hebt gekocht op het moment nog pony's te koop staan? Ook al is het maar 1 pony die ik kan helpen.. het is er toch weer 1 (info mag ook via pb)
ts: heeft degene waar je Iris van hebt gekocht op het moment nog pony's te koop staan? Ook al is het maar 1 pony die ik kan helpen.. het is er toch weer 1 (info mag ook via pb)
Hier ben ik ook wel benieuwd naar
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-12 22:36
We komen net weer bij de paardjes vandaan, bij Iris weer tieten gevoeld en haar linkertiet voelt alsof er een stukje spons in zit als het ware, rechtertiet is nog een leeg zakje, dus wel veranderingen. Iris was erg braaf met voelen, bleef keurig stil staan maar stond wel ontzettend te zwiepen met haar staart maar was erg braaf verder
Ik ga later proberen nog op iedereen te reageren en de goklijst bij te werken, ga nu eerst een rondje lopen door het gemalen water.
Ik weet niet of ze op het moment iets te koop heeft maar heeft de afgelopen maanden allemaal amha paardjes gekocht, dan zit je wel in een behoorlijk hoge prijsklase gemiddeld genomen.
Ier
Geplaatst: 13-03-12 22:36
Zoek even op de naam van het paard & je vindt zo de bokker die haar heeft verkocht.
horzlover
Het probleem is dat als iedereen de verwaarloosde dieren gaat kopen, De kans groter is dat deze persoon op dezelfde manier doorgaat... Als ze geen verwaarloosde dieren kwijt kan, zal de fokker op den duur wel beter voor ze moeten gaan zorgen om ze te kunnen verkopen.. Aande andere kant verdienen de dieren die op dit moment verwaarloosd worden natuurlijk wel een goed tehuis.. Lastige situatie.. Misschien gewoon eens de dierenbescherming langs laten komen..
Zozo, Esther en Iris (en Jack ) dat is wel een aanhoudertje zeg! Als ik me van top tot teen was, schone kleren aandoe, geen knuffelsessie doe bij mijn eigen poowns, .....mag ik dan komen kraamschudden als het veulen er is...????? please, please, please?? Ik kan er het snelst zijn van alle bokkers denk ik...(alhoewel....je weet 't maar nooit met die hele kolonie aan fans die je inmiddels hebt
abba
Geplaatst: 14-03-12 09:16
En?? Iris al mamma??? Cascade (ook???) nog steeds niet!
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-12 09:46
Goedemorgen weer.
Nog steeds niks veranderd mag wel een keer nou hoor!
Stippies, het Rhino gebeuren is weer over gewaaid dus iedereen mag weer op kraambezoek komen. Ja jij kan er het snelste zijn volgens mij.
Abba, bij jou dus ook nog niks, jammer.
iklieftponty's, ja we waken nog elke nacht bij Iris en blijven dit doen totdat de kleine er is.
jolandje
Geplaatst: 14-03-12 09:47
hé nog niks
Loran_Nolen
Geplaatst: 14-03-12 09:53
Ier schreef:
Zoek even op de naam van het paard & je vindt zo de bokker die haar heeft verkocht.
Probeer ik nu een week, maar vind alleen deze pagina
Browniee
Geplaatst: 14-03-12 09:55
Loran schreef:
Ier schreef:
Probeer ik nu een week, maar vind alleen deze pagina
misschien is de andere bokker blij van iris af te zijn, en is ze dus helemaal niet meer te linken aan iris