hij is je gegund

haha hij kauwde naar me,toch wel schattig

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sandra3235 schreef:oei hij was vandaag helemaal in een ondeugende dwarse bui en ik had vanmiddag ook haast,met paarden van de wei halen,komt die altijd en nu niet,dus ik liet hem even in zijn sop gaar koken,maar meneer vond het prachtig en ging als remi in zijn uppie door de weien heen sjezen,maar niet komen,ja vlak bij me en dan,lalalala weg....het stoom kwam op een gegeven moment uit mijn oren![]()
Nu kan ik er wel om lachen,maar straks![]()
Ja morgen jarig,1 jaar alweer![]()
![]()
Mini,grappig dat zeggen alle moeders toch altijd van hun eigen kind dat zezijn????O:)
maar ondertussen
mini1970 schreef:Whaaaaaha Kitty toch, nee, geen maatje groter, enne...daar heb je toch papieren zakdoekjes voor, die je erin propt, geen zand!!!![]()
![]()
Valt nog niet mee, om van een bokkend paard te springen, heb me er zijdelings af laten rollen, had geen zin om dubbel gevouwen tussen de omheining te belanden. En die ^%$#@bodyprotector was over de knop van het westernzadel geschoven, levensgevaarlijk!! Moest die eerst loswroeten, maar had mijn voeten al uit de fenders, dus heb het nog aardig uit kunnen zitten...![]()
Manlief was niet blij toen -ie het hoorde....