Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Equipro schreef:@veertje, wat vervelend, heb je hem al getemperatuurd? Voelt hij zich al beter nu het vuurwerk voorbij is?
veertje99 schreef:Equipro schreef:@veertje, wat vervelend, heb je hem al getemperatuurd? Voelt hij zich al beter nu het vuurwerk voorbij is?
Temperatuur is goed gebleven. Vandaag was hij iets wakkerder. Gisteren had ik hem mee naar de bak en de andere pony ging uit z'n dak en Spot stond er bij van wat moet ik hier. Hij keek ook niet fijn uit z'n ogen afgelopen dagen, hij at wel redelijk goed. Vandaag heeft hij heel zijn bak slobber in 1x opgegeten en ging er echt wel goed in. Ook buiten had hij al meer gegeten en z'n net op stal was ook bijna helemaal leeg. Dus ik hoop dat het een beetje stress is geweest of toch niet helemaal fit. Ik houd hem goed in de gaten. Hij is nog wel enorm gevoelig op z'n buik wat hij eerder niet had. Maar ja als ik zelf lange tijd niet goed hebt gegeten krijg ik ook last van m'n buik.
Geef hem nu eventjes een supplement voor maag/darm en een boost met vitamine C doormiddel van gemalen rozenbottel. Ook heeft hij ontworming gehad en krijgt hij een zandkuur