zo hehe dat werd wel eens tijd!!! denk niet dat veel ?(ongeboren) veulentjes hem nadoen met 4 topics!!! gefeliciteerd!!
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-12 17:45
Zo de HS is de deur weer uit en Takoda is een héle ervaring rijker, wat een protest kan er dan uit zo'n klein lijfje komen. Het was inderdaad de hoefschoen die door is gaan groeien, de HS denkt dat Takoda 3 a 4 weken te lang in de baarmoeder heeft gezeten, aan de hand daarvan denk ik toch dat we een goede dekdatum hebben mee gekregen en dat Iris inderdaad een dracht heeft gehad van 375 dagen Hoogstwaarschijnlijk heeft dit toch met de verwaarlozing te maken gehad. Takoda zijn hoefjes waren ook echt lang en hij was sowieso dringend toe aan een bekapbeurt. Nu de hoefjes zijn gedaan staan zijn beentjes al direct een stuk rechter onder zijn lijf. Ze lopen nu al de hele middag buiten, Takoda ligt nu zalig in het zonnetje uit te rusten van alle indrukken en van al het gewandel achter je moeder aan. Zal dadelijk foto's zonder jasje maken.
Iris is echt een uitzonderlijk goed moedertje, vanmiddag is er al wat kraambezoek geweest en dat vind ze allemaal prima en ze is ontzettend dol op Takoda, ik vind het echt een topwijf!!
Super dat ie alweer beter op z'n hoefjes staat! Ik ben benieuwd naar foto's zonder jas
ievie
Geplaatst: 23-04-12 17:48
Fijn te horen dat het inderdaad is wat de HS dacht en dat zijn beentjes nu wat beter staan. Ik ben benieuwd naar de foto's van de kleine man en de knappe/lieve mama!
Siel_
ben benieuwd naar de foto's goed dat hij al beter staat !
Laatst bijgewerkt door Siel_ op 23-04-12 17:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Weenck
wat fijn dat zn beentjes al beter staan en wow... 375 dagen is best wel heel erg lang!! ben benieuwd naar de foto's!
Buster
Geplaatst: 23-04-12 17:50
Fijn te lezen dat de hoefjes goed bekapt konden worden. En wat lief die Iris; zo jong zo'n goeie moeder Ik ben ook erg benieuwd naar de foto's zonder jas natuurlijk!
Happy16
Geplaatst: 23-04-12 17:51
gelukkig valt het mee... maar nu ben ik benieuwd naar fotos!
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-12 17:51
Jullie moeten nog even geduld voor de foto's hebben, ik heb nog niks aan de stallen kunnen doen dus ga dat eerst aanpakken en dan Iris en Takoda weer lekker naar binnen. Ik heb ook nog een foto van hoe zijn voetje was voordat Jill begon met snijden, de foto daarna hebben we laten gaan want alles bij elkaar heeft Takoda best lang stil moeten staan en alles toe moeten laten dus klaar is klaar vonden wij, daarbij weet iedereen hier wel hoe een bekapte paardenvoet eruit ziet
Wouw gefeliciteerd! Super joh! En een prachtige naam, mooi gevonden!
My_Chimanga
Geplaatst: 23-04-12 17:57
Haha gelijk heb je hoor! Je moet zijn geduld ook niet TE veel op de proef stellen Fijne Smid is Jill he? Ze komt ook voor een paard bij de stal waar ik mijn paard laat overwinteren, heeft gelijk mijne bekeken en ik vindt haar wel een tof wijf... Geduldig, speels en gewoon fijn bij de paarden.
Mooi dat de bekapping gelijk al zo veel veranderd heeft, wie weet hoe snel de beenstand weer goed komt! En leuk dat Iris zo'n goeie moeder is! Scheelt weer een zorg..!!