Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bassenqua schreef:Buiten spelen, je zou het wel denken abba maar een verwarmd binnenbad is ook zo gek nog niet natuurlijk.![]()
Femke-Tweety, ik heb het veulen dit nog nooit voelen doen, altijd zo rustig en bedaard en moeilijk te voelen, het was wel erg grappig dat het veulen net zo'n trap maakt op het moment dat ik tegen jack zeg dat ik toch wel erg graag het veulen weer zou voelen, alsof ze/hij het hoorde.
Zoals het er nu voorstaat geloof ik er voor de 15de nog niet in, het hele proces staat stokstijf stil.
Nog steeds stille meelezers die zich melden, geweldig!!Leuk dat jullie er zijn, jullie blijven me verbazen.
Maydine schreef:Bassenqua schreef:Niet meer in dromenland hoor Pinkie maar zit net aan de koffie.![]()
Laten we afspreken dat als iris gaat bevallen ik een seintje op bokt zet, laptop staat hier toch de hele dag open, even denken....ga geen hele zinnen tikken maar als ik *** als post neer heb gezet dan zijn we aan het bevallen.![]()
Weer net zo'n rustige nacht achter de rug als anders, niks nieuws te melden helaas.
*** ???!!!
Gewoon in caps BEVALLING !!!!! neer zetten..