Nou Deze kwam gedeeltelijk bij de eigenaresse van de hengst vandaan. Sowieso krijgen bijna al zijn veulens Velvetbuck in de naam maar de roepnaam van de hengst is Bob. Dus een heel bruin merrieveulentje van hem, daar past Bay Bobette wel heel goed bij De roepnaam zal waarschijnlijk BB (Bibi) zijn.
En toch moet je een creatieve brein hebben om zo'n geweldige naam te vinden.........*is jaloers voor het ontbreken bij mij van die creatieviteit ) Jaaaa, Amy!!! Hebben BB en Comet elkaar al gezien?
Het veulen van Isis heeft van 9.00 tot 17.00 uur in de wei lopen rennen dus die mag wel tam zijn nu
ooh, wat heerlijk dat hij zo lang al naar buiten kon vandaag zeg! Vandaar dattie inderdaad zo lekker moe is, haha. Hebben Comet en BB elkaar al ontmoet? (is het BB of BiBi?)
Comet en Bibi hebben elkaar in het voorbij gaan even gezien maar nog niet samen buiten gelopen. De eerste dagen doe ik ze 2x wat korter buiten en dan is het handiger om ze even apart te houden dan alles bij elkaar en dat de merrie niet uit de groep mee wil Ik moest vanmiddag ook weg en dan heb ik zo'n heel kleintje liever binnen.
Ik ben echt heel benieuwd wat er uitkomt bij Amy. Vind haar zelf je mooiste merrie, mooie aparte aftekeningen. Wat verwacht je er uit aan kleur/tekening? Spannend zo een maiden!