Net wat Lisette schrijft, wat een volwassen koppie...

En die manen... zucht.
Ik ga thuis even iemand een pak rammel geven

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Twinklestar schreef:sheddah schreef:Vind ik eigenlijk toch dat keyemsi ook niet mag achter blijven hoor twinkle !!
Die blijft vast niet achter hoor
Ik denk dat daar wel gegadigden voor zijn.
Bij mij kan hij niet meer.............ik zit helemaal vol.
sandra3235 schreef:Nou Twinkle je kan een hoop goed maken,door heel veel te Cheveyo te spammen hier![]()
Ik weet dat hij het heel goed gaat krijgen bij jullie,het voelt gewoon goed en het moest zo zijn![]()
Hij heeft vandaag dapper met me meegelopen aan halster,overal heen,maar geen stap verkeerd gedaan,knappe jongen![]()
maar,..hij heeft zijn staart kapot geschuurdzo zonde,....maar door zijn dikke vacht krijgt hij overal kriebels en om hem nu nog kaal te maken voor hij verhuist????
![]()
Ik zal die malloot wel missen,maar hij heeft gelukkig al een nieuw clowntje als opvolger hoor,die hinnikt als die me ziet,zo cute
![]()
en als ik Cheveyo erg mis,kom ik gewoon gezellig logeren![]()
![]()
even t nieuwe duotopic spammen....![]()
[KS-ITP] geboren:duo kans tovero mini veulens stal kee's sage deel 2
Twinklestar schreef:sandra3235 schreef:Nou Twinkle je kan een hoop goed maken,door heel veel te Cheveyo te spammen hier![]()
Ik weet dat hij het heel goed gaat krijgen bij jullie,het voelt gewoon goed en het moest zo zijn![]()
Hij heeft vandaag dapper met me meegelopen aan halster,overal heen,maar geen stap verkeerd gedaan,knappe jongen![]()
maar,..hij heeft zijn staart kapot geschuurdzo zonde,....maar door zijn dikke vacht krijgt hij overal kriebels en om hem nu nog kaal te maken voor hij verhuist????
![]()
Ik zal die malloot wel missen,maar hij heeft gelukkig al een nieuw clowntje als opvolger hoor,die hinnikt als die me ziet,zo cute
![]()
en als ik Cheveyo erg mis,kom ik gewoon gezellig logeren![]()
![]()
even t nieuwe duotopic spammen....![]()
[KS-ITP] geboren:duo kans tovero mini veulens stal kee's sage deel 2
Dappere kerel![]()
Maarre........staart kapotgeschuurd ?........dat motte we niet hebben hoor
![]()
Nou, dan word hij nu eindelijk eens wat goedkoper heipv al die prijsverhogingen
![]()
Maar ik denk dat zijn vriendje Wannie er ook niet onderuit zal komen om geschoren te worden.
Donderdag ga ik even kijken maar ik heb foto's gezien............ik heb een schaap er bij geloof ik
Dus straks dan 2 blote mannen denk ik.
( nee Cees, jij niet...........die 3 borstharen mag jij best houden hoor lieverd![]()
)
Gaat eens een hoop zooi op de bokmarkt gooien, ik ben aan het opruimen.
( Zucht.........nee Cees, nee schat , jij hoeft niet weg..........nee echt niet.)