Ahw, wat een scheetje!! Ben verliefd! Heel hoog knuffelgehalte, zeker weten.Mag ik hem mee naar huis nemen?
MarijeR][quote="verana schreef:Wat een geweldig ding Wist helemaal niet dat jullie waren overgestapt op dit ras Is het al te laat voor nog kraamviste? Nee hoor En ik verwacht met een week of 2 nog zo'n schattig klein veulentje en een iets grotere maat maar net zo schattig veulentje [/quote]Als die er ook zijn kom ik op kraamvisite Heb ik meteen alles gehad Moet je voordat ik terug ga wel even mijn auto controleren of ik niet 1tje stiekem heb meegenomen hoor
Aaah gos, wat een scheet zeg, dat koppie En wat mooi getekend ook zeg Helemaal geweldig, watzul je hier van genieten zeg
hallohet topic niet doorgelezen.. maar verliefd op je fotos..foto 1 maar meedoen aan veulenverkiezing van het jaar
Wat een mooie aftekeningen!Lekker dier hoor:)Vind het zelf altijd zo leuk als het veulen seizoen weer begint:)
WAt een pittig veulen zeg! Lekker bewegelijk zo te zien! En ja verder is het natuulijk gewoon een schatje met een heeeel hoog knuffelgehalte!Heel veel geniet-plezier de aankomende tijd!
Wat een SCHEETJE!! Daar smelt je hart bij weg. Ze is denk ik nog kleiner dan onze Duitse Herder pup van bijna 6 maanden
Wat een droppie zeg, super mooi oogjes Moeders is trouwens ook erg knap, geen wonder dat het zo'n mooi veulen is geworden!
wauw wat een leuk veulentje echt geweldig! heel leuk koppie ook, als ik plek voor een kleintje erbij had wist ik het wel