Jolien87 schreef:Is Goeree-Overflakkee nog een optie?
Dubbele namen zijn heel hip.

Prachtig veulen, quir! Volg je hart wat betreft de naam
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Koper schreef:Weet je zelf eigenlijk wel hoe je Giugliano moet uitspreken?En zie je het zitten om in gesprekken met hengstenstations en veeartsen en stamboeken 20 keer per dag die naam uit te spreken? Of om mensen de naam verkeerd te horen zeggen en dan ofwel steeds "nou ja laat maar" te denken of ze te verbeteren? Of steeds weer uit te leggen wat het betekent als mensen vragen hoe hij aan die naam komt?
Het is een aparte naam. Ik denk alleen wel dat hij voor een pony die nu al in de spotlights staat en die het vast goed gaat doen in de dressuurring of op concours, en dan ook nog als, zoals ik nu inschat, vaderdier, niet de meest praktische naam is![]()
Leuk om nieuwe foto's van 'm te zien. Dit halster staat 'm gaaf. Het is een heel mooie pony, en met dit halster ziet hij er erg chique uit.
Gaat het met de merrie ook goed?
c_alsemgeest schreef:Hij is zo gaaf!
Met die bijna lila gloed zou je inderdaad smokey cream denken, nog even spannend tot de officiële uitslag
Grimaldi, doet me denken aan Damian Grimaldi uit As the world turns wat mijn moeder vroeger altijd keek. Een soort spook uit Malta en een hele knappe man
Dus heel erg passend