Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dus soms gaat gelijk de sportcoupe erin, staan lange manen grappig en heb ik zin in ontklitwerk dan laat ik het gaan.
Haley dr staart heb ik al wel een paar keer wat korter geknipt. Ik heb graag wat kortere staarten omdat ze er anders op gaan staan bij het liggen en opstaan.
ZwarteHeks schreef:Sensi is aan de magere kant op het moment, hebben anderen hier last van met hun jaarlingen? Ik krijg haar maar niet dikker. Je kan haar ribben in stilstand zien. Ik zou wel echt meer vlees erop willen zien voordat ze dalijk weer de winter in gaat.

Wat jij nu doet met Tulip doe ik ook met Haley. Voor mij is dat voor nu meer dan genoeg, maar ik kan me voorstellen dat als je om je heen mensen ziet longeren enzo dat het toch voelt alsof je achterloopt. Je moet toch een beetje je eigen pad maken met je eigen paard. Elk paard is anders en elke situatie ook.
Zij zei gisteren ook dat ik al best iets meer dan alleen kriebelen mag vragen ook omdat Haley het heel leuk vind. Wat dat betreft is iemand aan de zijkant soms wel heel handig en leuk. 

ook veel lichter geworden of niet? Libera schreef:En juniper wat is Tulip gegroeid zeg!ook veel lichter geworden of niet?
Ik denk dat ze uitendelijk helemaal wit met zwarte stippen wordt, met misschien hier en daar wat grijs.

Hopelijk kan Illusion de pijn wat verzachten. Wat zijn de plannen met haar, dressuur?