Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dat hoofd van mams ook... ik negeer het... ik negeer het
het houdt vanzelf een keer op
‘maham ik ben jouw wereld!!!’ ‘Ja hoor kind...’
als ik hem weg breng, wil ik hem in een kudde van gemengde leeftijden. Niet enkel leeftijdsgenoten. In België lijkt het ook minder vanzelfsprekend zo’n opfok. 

Dus hij is een beetje gefrustreerd nu het vandaag de hele dag geregend heeft.
Ayasha schreef:Dat is nog een moeilijk iets.als ik hem weg breng, wil ik hem in een kudde van gemengde leeftijden. Niet enkel leeftijdsgenoten. In België lijkt het ook minder vanzelfsprekend zo’n opfok.
Ik zie het nog gebeuren dat hier nog een paard bij gekocht wordt.
We zijn daar nog volop over aan het denken wat we daarmee gaan doen.

Ik weet dat dat de "normale gang van zaken" is. Maar dat voelt niet goed.
Maar zijn moeder blijft bij Sam en Sam gaat niet schuilen (geen ide waarom niet. Sam is Sam, daar zit geen logica achter.) en hij blijft bij zijn moeder dus ja....
Al dan niet als pensionpaardje.
Mijn ervaringen met Sh*tlaners houden in dat ik vrees dat we dan alle weides die we hebben volledig terug moeten omheinen omdat een Shet overal uit raakt tenzij je de gaten klein genoeg maakt dat hun dikke pens er niet door past. 
Ik hield zielsveel van Phara (de welsh a.) maar afspannen van weides is wel een heel stuk makkelijker en goedkoper sinds die kleine draak er niet meer is. 
hahaha
)