Vandaag even op het gras geweest, maar tis nog te nat om er veel langer op te lopen, maar Cashmiro vond het wel leuk. Helaas bedacht ik mij pas op het laatst om even de camera te pakken, dus de echte fut was er inmiddels wel uit
Haha ja wel een beetje, ik had Harmony aan het halstertouw maar hij racede gewoon tussen ons door, dus ik steeds dat halstertouw snel omlaag, maar hij springt er gewoon overheen
Mwahh, hij was hier al wat moeier, hij Was al ruim de bocht door haha. Maar verder dan pakweg 20m gaat hij inderdaad niet. Alleen in de binnenbak wil hij wel verder gaan. Maar tis een flinkerd inderdaad. Met grove gewrichten. Ik hou het er maar op dat dat kracht en maat geeft
De paarden in stal vonden Cashmiro maar wat interessant.
Faringo
Geplaatst: 31-03-17 11:56
Leuk filmpje! Hij heeft zichzelf lekker moe gemaakt aan z'n ademhaling te zien haha. Al die nieuwe indrukken ook op dat rare groene spul. Echt een hele bink wordt het al.
Binnenkort maar weer eens langs komen, hij wordt nl ook heulll groot haha. Erica schrok zich wezeloos toen ze hem gisteren uit de box zag. En dat terwijl ze hem iedere in de box ziet staan