Wil je er één? Dan krijg je er twee! (Sublime's LaVie CR)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

PrimaDonna_

Re: Wil je er één? Dan krijg je er twee! (Sublime's LaVie CR)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 22:03

Ik kan alleen maar verliefd kijken!

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 22:04

Fi ging voor de volle jackpot _O-

Tibekkie *zucht* <3

Lieve snoetjes allemaal!

En wie ik wil zoenen? Dat weet je best zelf wel <<)
:roll:

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 22:17

Wat een snoetjes toch. <3
Toch betrap ik mezelf erop dat ik bij iedere foto van/over Ti een brok moet wegslikken.

Dido2316

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 22:21

Ah, dat witte snoetje van Ti. Dais had je geen mooiere veulens kunnen geven, ze zijn stuk voor stuk prachtig! <3

En inderdaad: TiFiVie-vergelijkfoto's alsjeblieft! :+

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 22:55

Geficiteerd en wat een knapperd! Die kusfotos zijn heel mooi!

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-16 18:37

Zo, eindelijk tijd om even rustig alles te lezen en goed te reageren.
Superleuk zo'n klein paardenkind, maar het kost de eerste dagen best veel tijd en op de één of andere manier vind ik het leuker om naar haar te kijken dan te bokken ;)
Maar vanavond een avondje thuis, dus heb ik tijd! :)

Allereerst wil ik uiteraard iedereen bedanken voor de felicitaties! Alles gaat goed met moeder en kind. Dais trekt heel snel bij, heeft nog een kleine vochtbult onder haar buik en schoont zichzelf netjes op.
Kleine LaVie staat al een heel stuk rechter op haar pootjes, alleen haar rechter achterbeentje heeft wat meer tijd nodig en haar oortje ook :+

Ze begint wel praatjes te krijgen. Als ik ze naar de wei breng, begint het gebok en gesteiger al zodra ze de stal uitkomt, draakje <3 Er zit een vrij grote opstap de schuur in (en uit) en dat doet ze nu al met een sprongetje en als ik in de wei of stal zit, komt ze constant knuffels halen. Het is echt een lekker dier!

Ik vind haar qua uiterlijk meer op Ti dan op Fi lijken, maar dat komt denk ik grotendeels door haar kleurtje, de bult (dish) op haar hoofd (die had Ti ook, Fi niet) en haar blesje die ook wat breder is op haar voorhoofd. En uiteraard ben ik hopeloos verliefd op mijn nieuwe kind! :+:

EngeltjeS schreef:
Foto 7 is echt zo lief!! :D Je kijkt echt super trots, blij, overdonderd en zielsgelukkig :D (klopt het? )

Ja, dat klopt helemaal! Stiekem vind ik haar denk ik de mooiste van alle drie (op deze leeftijd uiteraard) <3

Just_Sannee schreef:
Ik ben verliefd! <3
Zo heb je heel veel verzorgster en vriendinnen die je gezelschap houden, en zo ben je alleen bij de bevalling. Toch wel weer geniaal _O- maar jammer dat je dan je volledige enthousiasme niet helemaal met iemand anders kan delen.

Gefeliciteerd, het is je zo gegund <3 <3

Precies dat, ja. In je eentje kijken, ervan proberen te genieten, maar ook foto's maken en geen Eef en geen Romy met wie ik het kan delen. Het was heel jammer (vooral voor Eef, ik gunde het haar zo om het mee te maken), maar aan de andere kant ook mooi dat Dais en ik de laatste met z'n tweetjes hebben gedaan.

AZ, ik realiseer me heel goed dat ik een mazzelaar ben :D

Dido2316 schreef:
Inmiddels heb ik begrepen dat LaVie niet de naam is die je in eerste instantie in gedachte had, maar nu ben ik natuurlijk wel heel benieuwd naar die naam! Hoewel het niet mooier had gekund dan LaVie.
(als je dat tenminste met ons wil delen natuurlijk)

Gefeliciteerd met je Yolooobaby, ze had niet in een mooiere verpakking kunnen zitten volgens mij!

Nou, daar komt het verhaal dan eindelijk!
Sinds februari 2015 was ik overtuigd van de naam Infinity. Toen TiSento overleed, heb ik een kaart gemaakt voor iedereen die me heeft bijgestaan in die zware tijd en in die kaart stond de tekst die ook in mijn onderschrift staat. Hier staat drie keer het woord infinity in.
Er staat Ti en Fi in Infinity, het betekent Oneindig, voor mijn oneindige liefde voor Ti en het Infinity-teken is een liggend achtje en dit was Daisy's achtste veulen.
Genoeg betekenis aan de naam Infinity dus :)
Maar ik vond dit veulen geen Infinity, ik vond het niet heel mooi bij haar passen.

Bij TiSento had ik de naam Zamore voor een palominohengst en TiSento voor een valkhengst, omdat in mijn hoofd een palominohengst heel chique was en een valkhengst stoer. Nou, er was niets chiques aan die grote witte kop van Ti en ik weet nog dat hij net geboren was en ik dacht: Nu heet hij Zamore... Jammer, want ik vind TiSento veel beter bij hem passen... Jammer?? Je bepaalt toch zelf hoe hij heet? Hij heet dus TiSento!
En dat paste perfect!
Bij Fiore had ik ook meerdere namen en toen heb ik voor de naam gekozen waar de meeste betekenis achter zat, hoewel ik de andere namen net ietsje mooier vond en dat heeft best nog een tijdje in mijn hoofd gespookt.
Ik wilde nu dus niet blind voor de naam gaan met de meeste betekenis, maar eerst goed kijken of het zou passen en LaVie paste veel beter bij haar. En ook LaVie is natuurlijk aan Ti gekoppeld, want dat wilde ik sowieso!

En Infinity blijft op het lijstje staan voor de volgende veulens :) Want het blijft een mooie naam!

Yoloooo _O- _O- _O- _O- Als LaVie íets niet is, is het een Yolooo _O-

PrimaDonna_ schreef:
EN volgend jaar MOET ik echt bij die van Fi zijn! Verdorie! Hihi...

Daar zorgen we voor, Eef!! Jij MOET het meemaken en Fi dr eerste bevalling trek ik echt niet zonder jou :')

wendy1987 schreef:
Ze is zo knap! :+:
En de naam past idd toch wel. Ga er steeds meer aan wennen :Y)

Is het al zaterdag? :))

Ik vind het zo ontzettend mooi om Keesje zo gelukkig te zien. Dat beest straalt één en al liefde uit! <3

Bijna, bijna, bijna! :):)
Kees is op haar mooist als ze mama is en ze is zo trots, zo verliefd altijd op haar baby's <3
Echt, ik gun die merrie nog 8 baby's, maar haar lijf wordt gewoon te oud. Stel dat ik haar nog een keer laat dekken, zou dat volgend jaar zijn en dan is ze dus 23 als ze weer een veulen krijgt. Haar botten kraken nu al aan alle kanten en ze heeft het eerste halfjaar van deze dracht best veel last van haar rug gehad. Dus ze mag oma spelen voor Fi dr baby's :)

YWC schreef:
En die draffoto... Zo'n knieactie en achterbeengebruik terwijl ze eigenlijk nog niet goed ontkreukeld is.

Af en toe zie ik haar een pasje draven en dat ziet er echt niet verkeerd uit! :)

KootMiraDrum schreef:
Eigenlijk he, is het wel heel erg supermooi dat jullie dit "samen" hebben gedaan.... *is blij dat ook jij eerst dacht dat Vi'tje een palo'tje was*

Ja he? <3
Ja, dat dacht ik echt! Ik was zo verbaasd toen ik haar staart zag :D

Tinniie schreef:
Wat een mooie lichte oogjes! En idd wat een prachtig blesje..
Ik vind haar stiekem nog mooier dan Fi... :o <3 :D

Ik ook :o
En ik vind het heel jammer dat die oogjes bruin worden..

Neonlight schreef:
Eindelijk is ze daar dan! Met een prachtige bles en het ultieme kleurtje! *\o/* *\o/* *\o/*
Moet wel zeggen dat ik eerder ook dacht in het DB topic aan palomino, ik vind haar heel apart voor een valk. Dat vossige nog bovenop haar staartje, maar het is echt zwart van onder. En aan haar voorbeen is ook duidelijk de grijzige kleur te zien van wat later zwart wordt, dus echt wel een valk. Je hebt weer iets speciaals!

Ja, je ziet echt al een grijzige gloed over haar beentje, en dat had Fi helemaal niet!
Ik hoop dat LaVie een echte gele wordt :D

UMayDream schreef:
Wauw, gefeliciteerd! Jammer dat ik je volgtopic helemaal heb gemist, wat zal dat spannend zijn geweest! Het is echt een snoepje, Dais zal (net als jij ;) ) wel helemaal in haar nopjes zijn met zo'n knap kind :D

Hoe kan je die nou gemist hebben? :oo

Faruba schreef:
Wat ziet de merrie er weer goed uit zeg,complimenten,ze is netjes in conditie gehouden tijdens de dracht.
En het veulen is gewoon om op te vreten :D

Dankje :)

Mondy schreef:
Ik weet niet wie ik nu trotser zie kijken naar die kleine mooie dame... Denk toch jij... nee Dais. .. nee toch ji..Dai....
Nogmaals gefeliciteerd met je mooie LAdy!

:D

djuulsie schreef:
Die staigeren tegen de..... Acvh, laat maar :')

Cuteness <3 <3

_O- _O- _O- _O- _O-

Tinniie schreef:
Zoooo schattig! Ik hoop dat Fi volgend jaar een zwart hengstje krijgt, dan kan Vi blijven. :P Zal echt een prachtig duo zijn, Fi en Vi !

Het zou zo handig zijn als Fi een hengst krijgt ;)
Ik kan LaVie nu al niet meer missen <3

Jolien87 schreef:
Wat een snoetjes toch. <3
Toch betrap ik mezelf erop dat ik bij iedere foto van/over Ti een brok moet wegslikken.

Het blijft heel raar he?

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-16 22:07

LaVieFilm!

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 22:13

Wat een heerlijk veulen!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 22:19

Leuk filmpje! Lekker dartel ding, en mams op haar relaxte manier het maar aanschouwen van "raas maar lekker uit, dan ben je dadelijk tenminste moe en kan ik mijn ding doen". :))

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 22:21

Ze gaat hard! Morgen zelf zien! Klein race monster :))

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 22:22

Ze heeft goed haar best gedaan voor haar laatste veulentje, wát een leuk veulentje zeg <3 En mams zelf ziet er ook top uit!

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 22:24

dais laat haar al aardig ver lopen he.... Knappie!

pretty

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 22:25

Ze is echt een Ti-tje als ik het zo zie. :j

Wat is ze toch leuk. Racen om het kruid heen en mama stond erbij en keek ernaar. :')

Pferdchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 22:27

Wat een vrolijk ding is het. Moeders jaagt waarschijnlijk gewoon een vlieg weg (op 0.55), maar met wat fantasie kun je haar gedachten invullen :D

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-16 22:27

En de eerste TiFiVieVergelijkfoto's! :D
TiSento 3 dagen oud, Fiore 11 dagen en LaVie 2 dagen.

Afbeelding Afbeelding
Afbeelding

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 22:33

_O- ik had op tijd mijn reactie veranderd :') anders stond t weer zo stom :P

Ik zei dus: Fi en Ti hadden beter weer _O-
Ze is echt een mix van beide...

Tinniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 22:43

Als ik ze zo op een rijtje zie is Vie toch echt m'n favoriet van de drie.. :) ze is echt prachtig!

Jolene85

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 22:49

Wat leuk zeg om al je kinders zo te zien! :wow: Natuurlijk nog gefeliciteerd via Bokt! :)F LaVie vind ik wel echt n mooie romantische dames naam, vind het ook wel echt bij dr passen <3

Ben heel benieuwd hoe ze eruit gaat zien want vind r echt anders dan baby Fi en meer naar Ti neigen; hoop dat ze net zo'n lieverd wordt maar geloof dat dat wel goedkomt aan de kusjes foto's te zien :+: hihi

Kijk al uit naar haar grote weiland tijd! Lekker sjeezen door de wei; 3 dames van groot naar klein! :D

Enne nu ga ik hopen dat de mooie Fi dame een stoere hengst krijgt :o

Geniet van je LaVie roes! +:)+

NinkeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 22:59

Haha mini sjeeskees <3

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 23:05

Wat is ze leuk! Heerlijk ook dat ervaren mama gewoon toekijkt hoe kind aan het racen is.

Even advocaat van de duivel spelen... Stel Fi krijgt een bloedmooi merrieveulen, is het dan sowieso de keuze tussen Vi en FiBaby of zou je ook beide babys kunnen houden en Fi verkopen? Ik zal voor je duimen dat Fi gewoon een stoere kerel geeft zodat je niet voor een lastige keuze komt te staan!

Balou_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 00:28

Ze zit echt met haar kleurtje tussen Ti en Fi en he!? Vind dr idd stiekum mooier dan Fi, maar Ti blijft mijn favo...

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 00:36

Ze heeft echt een apart kleurtje. Net alsof Daisy op het allerlaatst dacht nee ik maak er toch een valk van en de onderkant van haar staart zwart heeft geverfd :))

Geniet ervan, het is je gegund :j

Dido2316

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 13:46

Wauw, dat is echt een ontzettend mooie naam met een prachtige achterliggende gedachte zeg! Ik snap dat je die in op de hergebruik stapel wil leggen!

Ik vind LaVie ook beter bij deze dame passen! En de eerste vergelijkingsfoto's zijn er al! *\o/*
Ze is prachtig! Ik vind haar op deze leeftijd geloof ik ook de mooiste van de drie. Dais en Sublime hebben goed hun best voor je gedaan!

Lynnieej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 16:22

Gefeliciteerd met je knappe kind! <3
Ik ben écht een stille meelezer, ik reageer nooit op topics haha. Nu heb ik het de afgelopen dagen druk gehad en boem ineens is ze er! Wat is ze prachtig!
En wat leuk dat ze de 23e geboren is, dan is de mijne ook jarig! *\o/*

Geniet er van! Het is je gegund!

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 16:55

Ik vind ze alledrie prachtig, zonder twijfel. Maar Fiore heeft toch nog steeds mijn voorkeur. Die heerlijke ik-weet-alles uitstraling van haar. :+: