Achja lola zou lola niet zijn met zoiets en dat heeft ze ok niet van een vreemde
Wij hebben nog nooit een veulen gehad met zulke dikke manen, dat heeft ze echt van Serena mee gekregen en ik hoop dat ze nog dikker en net zo lang worden als die van Serena
aahhww dat is jammer hopelijk komt dat vanzelf weer goed
annikeee19
Geplaatst: 19-12-15 21:05
Heel veel sterkte met der !!
x_Nadia
Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-15 18:28
Vandaag moest ik er even tussen uit en mijn hoofd leeg maken, ik had het even helemaal gehad met alles
Dus wat doe je dan? Alles laten liggen paard inspannen en op weg! Ik had dit echt even nodig Altijd fijn om toch nog te weten dat ik er altijd terecht kan als ik even moet uitwaaien!
Helaas ben ik wel vergeten een foto te maken van lola Maar ze is echt ontzettend gegroeid! Als het goed uitkomt gaan ik zaterdag weer heen dan zal ik foto's maken
ik wil je ook heel veel sterkte wensen hoop dat t snel gedaan is en je snel jezelf weer beter voelt !!
x_Nadia
Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-15 14:53
Bedankt, om het een beetje duidelijk te maken.
Het heeft allemaal een beetje te maken met stress van de afgelopen tijd. Door het verhuizen (1ste keer zonder moeder) De paarden werd me teveel qua verzorging Een puppy die veel van mij eist geen werk kunnen vinden(nu gelukkig wel een oppas baantje) Familie ruzie
En de maanden november en december zijn elk jaar weer zwaar wegens overlijden van een van mijn beste vrienden en mijn eerste eigen pony
Maar gelukkig begin ik mijn 'rust' terug te krijgen mede door mijn vrienden doe me er doorheen slepen en ik heb nu een heel lief vriendje die me helpt
x_Nadia
Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-16 18:57
Volgende week zondag word Lola alweer 1 jaar oud
Vandaag kon ik eindelijk weer even bij haar langs! Ze is nog steeds de zelfde lieverd 1 keer roepen en je word begroet met een hinnik en ze komt er meteen aanlopen!
In middels is mevrouw geschat rond de 1,35/1.40m En ook Tinker vriendje Runner groeit hard in de hoogte!
Ik heb even snel 2 foto'tjes kunnem maken.
Ik hoop binnenkort weer meer heen te kunnen en weer met haar bezig te gaan!
En als alles mee zit wil ik haar zelf kopen!
Sincere
Geplaatst: 06-05-16 10:08
Zie nu pas je laatste post. Nog van harte gefeliciteerd met Lola! Ze wordt steeds knapper.
Hoe gaat het nu met haar?
x_Nadia
Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-16 13:23
Sincere schreef:
Zie nu pas je laatste post. Nog van harte gefeliciteerd met Lola! Ze wordt steeds knapper.
Hoe gaat het nu met haar?
Hahaha geeft niks!
Lola doet het goed! Ze is goed aan het groeien nu meer in breedte(niet in de zin van dik) Ik zal binnenkort even kijken of ik heen kan en dan meer foto's maken en plaatsen