Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
chimello schreef:@yvje86 Het was een dunskin bont hengstveulen met een blauw oog. Geen van beide droeg splash dus blijft een beetje een raadseltje waarom hij een blauw oog had. Hij was dezelfde kleur als de vader alleen wat donkerder en bont. Het was een gigantisch verlies ook qua verkoop maar helaas is het niet terug te draaien. Wij zijn echt in shock over het feit dat we maar 2 veulens gefokt hadden en beide gewoon dun droegen. Mijn moeder heeft foto's gemaakt van hem maar ik kon het gewoon niet. Hoe hij in de stal lag staat voor eeuwig op mijn netvlies gebrand. Het is heel bitterzoet want we genieten nu van dit knappe meisje maar mijn hengstje had ook al in de wei kunnen springen nu
chimello schreef:Mijn moeder hoopte op een smokey grullo, dus heeft ze behoorlijk specifiek en goed gegokt dan.
Ik vind alle grullo kleuren/tinten mooi, maar zo licht mogelijk heeft wel de voorkeur, en met splash. Als ik mijn grullotje kan kopen deze zomer dan wordt zij als ze oud genoeg is gedekt door een hengst met splash in de hoop een wit hoofd met blauwe ogen te fokkendat is mijn droomkleur haha. Dan zijn we denkelijk iets van 10 jaar verder