Hmm ja ik ben overtuigd, cremello, misschien perlino gezien ze toch wat kleur heeft. Ga je nog proberen erachter te komen wie papa is? Met de info dat het een verdunde hengst moet zijn geweest kom je misschien meer te weten?
Ben aam t twijfelen om dna test te laten doen, maar moet nog ff informeren over hoe en wat en de kosten.. Tientjeswerk wil ik wel betalen, maar geen honderden euro's voor een veulen waar ik weliswaar erg trots op ben, maar alsnog niet om gevraagd heb.. En toch zelf aanhou..
DNA test kan volgens mij alleen als je een vermoeden hebt wie de vader is. Maar mocht je er vol papier bij kunnen krijgen heb je er nog wat aan mocht je ooit een veulen willen fokken en bij evt verkoop is ze veel meer waard (ookal ben je 't niet van plan). Informeren kan altijd natuurlijk, ik zou gewoon eens vragen aan de vorige eigenaar watvoor paarden ze bij gestaan heeft en of daar toevallig een palomino of valk bij was, zoja, even informeren watvoor papier die heeft, daarmee kun jij dan dna laten onderzoeken.
nine1987
Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-15 22:56
Klopt.. Heb gisteren oude eigenaar nog gesproken en na het zien van het veulen viel haar in dat er een net gecastreerd ruintje in hin weo heeft gelopen.. Op hem ben ik nu een klopjacht begonnen.. Maar van dis pony is geen naam, niks belend.. Is de handel in gegaan..
heel knao hengstje, ze kunnen inderdaad een poos na castreren nog vruchtbaar zijn. zijn kleur verbaast me alleen met die hele donkere oorrandjes, dat zie je bij palominos niet vaak.