Kwpn x Mini staat dan eindelijk toch op papier!!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Kwpn x Mini staat dan eindelijk toch op papier!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 16:44

Ik ben heel benieuwd hoe hij wordt als hij groter wordt. Houd je ons wel op de hoogte ? :)

Zonneschijn8

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 18:57

goh wat een leuke combi. om het verhaal te snappen heb ik wat topics teruggelezen en @ peach2001 je moet zelf beter lezen want al voor de geboorte was bekent dat deze niet in het N.M.P.R.S. zou worden opgenomen. verder zoals ik al zei leuke combi en ben blij dat je er papier bij hebt want ik begrijp dat je dat graag wilde al voeg ik daar wel aan toe dat mijn paarden papierloos zijn maar ik hou net zo veel van ze hahaha

stalbluemoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 20:05

Weer een papierloze minder, gefeliciteerd Rowan

Loveskary

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 20:18

@Stal bluemoon wat hebben die papieren nu voor nut er zijn miljoenen diertjes zonder zon papier lekker belangrijk ik heb ze zowel met papier en zonder papier op stal die papieren mag je op de plee hangen.
Er zijn zat paarden mensen die een papierloos dier hebben.
Zijn ze dan soms niks meer waard in de wereld.
En ts is blij wees dan ook blij voor haar.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 20:23

Voor mij zijn ze niks meer of minder waard maar het is toch alleen al leuk om te weten wie papa en mama is. Of om te weten wat voor ras het is. En in het geval van Rum welke kruising dat het is. Nee geeft geen meerwaarde maar is wel leuk voor een andere / nieuwe eigenaar

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 20:30

Loveskary schreef:
@Stal bluemoon wat hebben die papieren nu voor nut er zijn miljoenen diertjes zonder zon papier lekker belangrijk ik heb ze zowel met papier en zonder papier op stal die papieren mag je op de plee hangen.
Er zijn zat paarden mensen die een papierloos dier hebben.
Zijn ze dan soms niks meer waard in de wereld.
En ts is blij wees dan ook blij voor haar.

Als je er ooit fok/show/keurings ambities mee hebt is een papier toch wel handig.
Stal bluemoon zegt nergens dat paarden zonder papier minder zijn, dus vanwaar deze "aanval"?

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 20:39

Voor mij is een papier wel belangrijk. Ik fok bv ook op karakter en ben toch fan van bepaalde lijntjes. Sommige bloedlijnen geven bv zomerexceem door, als ik bv weet dat er uit een bepaalde merrie of hengst nakomelingen komen met zomereczeem dan hoef ik ze niet in mijn fokkerij, ook niet generaties verder. Dus tja een papier zegt wel veel. Als je een leuk paardje voor de recreatie zoekt zal het wel weinig uitmaken, maar voor de fokkerij of sport zegt het een stuk meer

stalbluemoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 20:48

Lang leve bokt, bedoelde het niet vervelend hoor!!!!!!!!!!

en ja ik fok altijd met papier vind dat net als vele andere belangrijk, mag toch?

Heb er zelf ook zonder papier, zijn voor mij niet minder waard maar fok er niet mee.

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-14 21:25

Ik wilde net zeggen volgens mij bedoelde sbm het gewoon goed.. Dankjewel.

Verder hou ik er over op, degene die blij voor me zijn dankjulliewel en voor degene die dat niet zijn.. tjahh jammer.. :)

alyel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 00:28

Super! Dankzij deze topic weet ik ook al waar ik mijn kruising kan laten registreren, hihi.

Ik vind jouw veulentje totaal niet uit verhouding! Het is idd een gewaagde kruising, maar is gelukkig goed uitgepakt.

fleurvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 18:23

Aparte kruising maar wel mooi!

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 18:50

Dustinlover schreef:
Ik wilde net zeggen volgens mij bedoelde sbm het gewoon goed.. Dankjewel.

Verder hou ik er over op, degene die blij voor me zijn dankjulliewel en voor degene die dat niet zijn.. tjahh jammer.. :)

precies ts
_/-\o_

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 18:55

Bokt weer op zijn best hoor, wat zijn jullie zeurders maar een triest stelletje hoor. En diegenen die gebeld hebben zouden zich diep, diep moeten schamen, bemoei je eens met je eigen zaken! :r

TS wat jammer dat jou toch leuk gelukte ongelukje (want daar heb ik nu ook al twee of drie keer de onzin over gelezen) zoveel negatieve reacties oproept. Net alsof het een bewuste keuze is geweest. Maar helaas, het geeft blijkbaar voor een hele hoop gefrustreerde dames lekker houvast om zich een goed uit te leven zo te zien. :+

Geweldig toch dat je allemaal een poepie hebt kunnen laten ruiken en er nu fijn papier bij hebt, kunnen een hoop mensen erg slecht tegen zo te zien. Van het niet begrijpen tot het volledig in vraag stellen er van, hilarisch gewoon! :D

Veel plezier met je paardje in ieder geval, ik weet zeker dat die leuk gaat opdrogen!

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 18:56

eeuh het is een bewuste fok hoor, geen ongelukje :)
Laatst bijgewerkt door Set_Elkol op 24-11-14 18:59, in het totaal 1 keer bewerkt

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 18:57

Euh, je kan er veel over zeggen, maar een ongelukje was het zéker niet :)

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 18:57

Ach en dan? Waar bemoeien jullie je mee? :) Haar paarden haar keuze!

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 18:58

Nou oke was meer benieuwd waar je vandaan haalde dat het een ongelukje was en dat het geen bewuste keuze zou zijn geweest (ik ben trouwens niet een van de mensen die tegen TS zeurt/zich ergens mee bemoeit hoor)

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 18:59

Ik heb de zin in haar eerste topic verkeerd gelezen. Dat het niet met opzet gedaan zou zijn, en ach dat veranderd eigenlijk verder niets aan mijn post.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 19:07

Lara_Silver schreef:
Ach en dan? Waar bemoeien jullie je mee? :) Haar paarden haar keuze!

Wij zeggen er niks van :? Wij corrigeren jou alleen.
Ik bemoei me nergens mee :?
Vanwaar nu weer dit bericht?

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 19:10

Omdat jullie 'correctie' weinig relevant is voor mijn post.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 19:17

Dat is dan weer jouw mening :+

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 19:18

Lara_Silver schreef:
Bokt weer op zijn best hoor, wat zijn jullie zeurders maar een triest stelletje hoor. En diegenen die gebeld hebben zouden zich diep, diep moeten schamen, bemoei je eens met je eigen zaken! :r

Triest? Omdat je een andere mening erop nahoud? Joh,...stel je niet aan.

Over dat bellen... Ik denk niet dat een bokker gebeld heeft. Ik weet dat de diverse stamboek besturen hier vrolijk meelezen. Net als vele grotere fokkers.
Sommigen zijn ook op bokt maar daarvan weten verreweg de meeste niet wie het zijn. Je kan namelijk echt anoniem blijven als je je woorden goed weegt en vooral niets over je persoonlijke situatie verteld.
Bellen was niet noodzakelijk. Ze wisten het al maanden van te voren. Denk ik dan he.

Ik kan namelijk me niet zo goed voor stellen dat er bokkers zijn die het echt iets kan schelen of dit veulen nu wel een stamboek registratie heeft of niet. Mij kan het in ieder geval niets schelen en geen haar op mijn hoofd die er over na zou denken om daar over te bellen...met wie dan ook.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 19:19

Lara_Silver schreef:
Net alsof het een bewuste keuze is geweest.

Klinkt alsof het aardig belangrijk is. ;)

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 19:23

Dat is jou interpretatie Authentic.

Verder, ik vond en vind het inderdaad nog steeds bijzonder triest. Je mening uiten, prima maar zo te zien hebben veel bezoeksters van dit topic hun mening al ruim geuit in het andere topic, om het hier nog eventjes dunnetjes over te doen, daarom triest.

Edit: en ook nog eens hartstikke onnodig omdat het dier inmiddels al van papieren voor zien is. Dus eigenlijk is het niet eens meer discussiëren maar gewoon muggenziften. :+

Ik vind het wel erg leuk te zien hoe erg dit 'lekker puh' topic van de TS effect heeft, zeker bij te tegenpartij. :D
Laatst bijgewerkt door Lara_Silver op 24-11-14 19:28, in het totaal 1 keer bewerkt

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 19:25

Het is en blijft een forum, waar je idd je mening mag uiten, net als jij ook doet.
Ts maakt er nauwelijks een probleem van, waarom anderen dan wel ontgaat me, maar goed...