Rum Mini x Kwpn word steeds groter en groter..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 20:06

Salsa schreef:
Ik zal wel de enige op bokt zijn die het geen bijzonder goed gelukte kruising te vinden. Vindt het halsje te kort vergeleken met de rest van zijn lichaam dus geen mooie verhoudingen. Kleurtje is wel leuk.

Nee hoor, even teruglezen en dan zul je zien dat er nog een aantal -waaronder ik- dezelfde mening hebben. Ja, leuk kleurtje maar dat is het.
En dat is niet vervelend bedoeld, maar om nou lyrisch te gaan doen over deze kruising, nee.
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 20-08-14 20:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 20:06

No offence, maar het is nu niet echt dat een goeie D onvindbaar is... Je wordt dood gegooid met fijne D's...

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 20:08

Een goeie D kan een kapitale sportpony zijn, maar die zitten anatomisch gezien iets anders in elkaar als deze.
Waarmee ik niet wil zeggen dat deze geen proefje zou kunnen lopen :)
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 20-08-14 20:13, in het totaal 1 keer bewerkt

MelissaYM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 20:12

Wat is ie leuk! Had niet verwacht dat hij zo mooi zou uitpakken :D

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 20:15

Precies. Hier zijn de D pony's nou echt niet populair. Eerder juist wat kleiner als echte kinderpony of anders meer E of paard.

En voor een echt leuke goede pony is het formaat geen probleem maar daar vind ik deze niet onder vallen.

Chayenne heb idd niet elk bericht gelezen maar las bijna allemaal positieve reacties over hoe goed hij wel niet wasi

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 20:16

Salsa schreef:
Ik zal wel de enige op bokt zijn die het geen bijzonder goed gelukte kruising te vinden. Vindt het halsje te kort vergeleken met de rest van zijn lichaam dus geen mooie verhoudingen. Kleurtje is wel leuk.

Ik vind dat je er nog niet zo bijster veel van kunt zien op deze leeftijd. Laat hem eerst maar eens 3 worden, dan kijken we weer verder. Nu vind ik het een leuk ding. En ik denk voor ieder soort paard een eigenaar. Waarom zou hij per definitie bij de slacht terecht moeten komen (slaat even niet meer op jouw quote).

Ik begrijp de keuze ook niet maar dat doet niets af aan de keuze van de TS.

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 20:18

Het beest is nog veulen.... Wacht eens af je zult zien dat er iets leuks uit gaat komen

Ts heeft dit dier met een bepaalt doel gefokt en zal heus wel over de eventuele gevolgen nagedacht hebben ;)

Wie zijn wij om daar over te oordelen

Hier zijn D pony's ook erg in trek en E pony's helemaal niet nederland is ook het enigste land met E pony overigens die verkopen niet zo best hoor
Meeste gaan van D naar paard...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 20:19

Chayenne heb idd niet elk bericht gelezen maar las bijna allemaal positieve reacties over hoe goed hij wel niet wasi

Niet goed, wel boven verwachting goed gelukt. Denk dat de meesten een kwpn ner met korte beentjes hadden verwacht of zo. Eerst nog maar eens zien hoe hij uitgroeit. De kleur is wel heel leuk.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 20:20

D tjes niet populair en E tjes wel?
Nou da mogen jullie allemaal bij onze bijzonder goed papier gefokte e komen kijken die we aan de straatstenen niet kwijt raken omdat hij de verkeerde maat heeft :')

Ayasha
Blogger

Re: Rum Mini x Kwpn word steeds groter en groter..

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 20:22

Eerst maar eens zien of ie wel zo goed is. Makkelijk zeggen zonder beeldmateriaal. Maar verder is de E volgens mij enkel "nuttig" in Nederland. Dus wat dat betreft kan je beter hopen dat het een D wordt. Maar om te stellen dat een goeie D niet te vinden is?

Nataschax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 20:24

wauw wat een prachtige kleur heeft ie!
blijft de kleur zo?
Prachtig!
en wauw die moeder is ook een mooierdd!

piezze

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 20:25

Ik blijf erbij dat je er nog weinig van kan zeggsn, niemand weet hij die uitgroeit en hoe groot. Ik zeg wel dat ik liever een d pony zie dan een te klein gebleven paard. Ik vind deze al erg groot als je hem zo naast zijn moeder ziet. Voor het zelfde geld groeit hij de d maat voirbij.

piezze

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 20:37

Een goeie d met beste gangen en mooie bouw die zie ik niet bij bossen voorbij komen hoor op marktplaats maar goed ik zal wel gek zijn. Knap als je aan de hand van deze fotos dit paardje al kan beoordelen. Niet iedereen vindt stamboek het allerbelangrijkst. Ik ken de ts niet maar kan me voorstellen dat de hardheid van een mini en de asngen van een goeie kwpn wel een leuke combi kan worden. Leuk kleurtje erbij en als het voor eigen gebruik is, waarom niet? Paarden zien er verder gezond uit en twee veulens op de wei, wat wil je nog meer? Stamboekveulens kunnen ook mislukken, garantie krijg je nergens en ts heeft alvast het dekgeld uitgespaard. Ik vind het wel een leuk expiriment.

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-14 20:51

Vind het wel grappig dat D pony's niet in trek zouden zijn en een E pony wel.. Ik handel namelijk zo nu en dan in sport pony's en krijg juist de vraag naar C en D pony's. E pony's vallen vaak tegen en inderdaad alleen in NL.
Verder mag je vinden wat je wilt van hem als ik er maar gelukkig mee ben ;)

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 20:53

Citaat:
Het beest is nog veulen.... Wacht eens af je zult zien dat er iets leuks uit gaat komen

Zo ze als veulen zijn, zo zullen ze als paard ook zijn.
De verhoudingen veranderen niet meer zoveel hoor.

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 20:55

Again... :roll: :roll: :roll:

Wat heeft TS eraan dat jullie gaan lopen miepen? Veulie is er nu. Niemand heeft er een boodschap aan dat jullie het een rare combi vinden, of er al dan niet interesse voor zou zijn enzoverder. Wat moet TS dan doen volgens jullie? Veulen terug in de merrie duwen zodat hij niet geboren wordt? :=

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-14 20:56

Dees schreef:
Citaat:

Zo ze als veulen zijn, zo zullen ze als paard ook zijn.
De verhoudingen veranderen niet meer zoveel hoor.

Ga die discussie even ergens anders houden. Dit is een ITP topic geen afkraak/discussie topic ;)

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 21:08

billionache schreef:
Again... :roll: :roll: :roll:

Wat heeft TS eraan dat jullie gaan lopen miepen? Veulie is er nu. Niemand heeft er een boodschap aan dat jullie het een rare combi vinden, of er al dan niet interesse voor zou zijn enzoverder. Wat moet TS dan doen volgens jullie? Veulen terug in de merrie duwen zodat hij niet geboren wordt? :=

Mijn mening en anders.

Moet ik ieder veulen dan maar mooi vinden omdat ik het niet terug kan duwen? Tja met een experiment is toch iedereen benieuwd. En tja voor mij valt hij tegen dus snap soms de reacties niet helemaal die doen alsof hij zo super bijzonder en goed gelukt is.

Het is geen heel verkeerd mislukt veulen hoor maar ik denk dat hij met het zicht op ander resultaat gefokt is.

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 21:15

Joh, ik heb nergens gezegd dat er wat aan dat veulentje mankeerde hoor...
Het is maar net wat je wilt lezen. Ik kraak dat veulen helemaal niet af. Ook nergens in dit topic gedaan.

Ik reageer alleen maar op allen die denken dat dit veulen over 3 jaar gouden hoefjes ofzo zal hebben. Veulentjes worden zoals ze zijn. Wat het veulen nu heeft en niet heeft, dat zal het over 3 jaar ook hebben en niet hebben. Zo simpel is het.

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-14 21:16

Moet jij eens opletten dat die geen gouden hoefjes zou kunnen hebben :')

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 21:17

Met een pot verf zal het je gaan lukken.
En een flinke roze bril zal daar zeker bij helpen ;)

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-14 21:19

Ooh daag me niet uit om het te doen hoor.. Want dan ken je mij en men paardjes nog niet ;) en Roze is inderdaad mijn kleur ja ;)

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 21:20

*dare*

dan kietel je die penny's in dit topic hier wel op een heel bijzonder plekje hoor, ik zeg doen! :D

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-14 21:21

Als hij straks thuis is en wat meer in de hand is zal ik wel eens wat fratsen uithalen ;)

Oja ook even een fototje van zijn half broertje:

Afbeelding

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 21:22

wauw..nou geslaagde mix hoor..ik vind hem gaaf...en die foto met alleen hij en dr mams _O-