zag hem al voorbij komen op facebook, wat een lekker ding!!!!!!de kleur is gaaf, maar ook zeker de bouw, ben benieuwd als hij groot is.
Wouw, wat een knappe kerel.En tja sabino kan rare dingen doen.Voor de twijfelaars, Sabino kan zelfs voor een compleet wit paard zorgen.Voor zover ik weet komen de aftekeningen altijd van onderaf. Mijn tuiger heeft 4 regels aftekeningen in zijn paspoort staan en dan zijn ze nog een klein vlekje onder zijn buik vergeten.Ook een sabinoVeel succes met je topper!
Wat een knapperd! en wat een veraasing dat is nog eens een sabino Dat word zeker weten een eyecatcher later! En als je meedoet met boktveulen heb je ook zeker mijn stem!
Aaaah, dat filmpje, wat een lange stelten zeg!!!! Je bent nu natuurlijk VERPLICHT om ons op de hoogte te houden en VAAK topics te openen
Wauw, wat een prachtig veulen! Zag hem al op fb voorbij komen. Vind het echt een plaatje. Ik ben verliefd....
Erg leuk veulen Gaaf zoveel wit als Sabino en wel een bonte Negro nakomeling maar haar opa is Samber (haar 2 nakomlingen zijnook bont )http://www.mijnalbum.nl/Foto550-P4S4TA4L.jpg