Ik breng ook 3 grote mee En 3 katjes en nog wat kippetjes....en ook wel een gietertje moest het nodig zijn
Luca03
Geplaatst: 18-03-14 23:11
Pandora2 schreef:
Ik breng ook 3 grote mee En 3 katjes en nog wat kippetjes....en ook wel een gietertje moest het nodig zijn
rocymax
Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-14 22:54
Pien, wij zijn ook heel erg blij met Espe. Het is leuk om te zien hoe ze steeds sterker wordt en beter in haar vacht komt te zitten.
Jahoor Luca, we hebben hier zo'n 50 hectare!
Pandora ik heb in een deuk gelegen om het gietertje
Pandora2
Geplaatst: 20-03-14 17:05
rocymax schreef:
Gaan we weer .... gietertje blijft gewoon immens populair Zeker nu het zo wat warmer wordt buiten...
Luca03
Geplaatst: 20-03-14 19:37
Pandora2 schreef:
rocymax schreef:
Gaan we weer .... gietertje blijft gewoon immens populair Zeker nu het zo wat warmer wordt buiten...
Ik kan niet volgen xD
Pandora2
Geplaatst: 20-03-14 20:51
Er moeten daar een paar hectare olijfbomen water krijgen met een gietertje.... Lang verhaal.... is vorige zomer ergens in een ander topic begonnen....
Luca03
Geplaatst: 20-03-14 20:58
Pandora2 schreef:
Er moeten daar een paar hectare olijfbomen water krijgen met een gietertje.... Lang verhaal.... is vorige zomer ergens in een ander topic begonnen....
Oh toen had ik nog geen bokt
rocymax
Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-14 22:09
Je kan even in mijn profiel spieken, ergens tussen de fotos van ons huis staat de link van het topic, even kijken , hier heb ik 'm. Het is wel veel leeswerk hoor
Ik kan het bijna niet geloven, maar vandaag hebben we Espe gemeten en ze is maar liefst 10 cm gegroeid sinds de laatste keer. Ze is nu 1.34. En ze is 9 maanden en 1 week. Ik ben echt superblij
Je maakt mij echt jaloers! Ben helemaal verliefd op Espetje. Wat zijn jullie eigenlijk van plan met haar?
Pandora2
Geplaatst: 02-04-14 19:11
Ik zei het toch al...straks heb je nog 'n PRE van 1.70m Ze ziet er erg goed uit ! En Mokka is beetje benieuwd zo te zien....ook de jachtinstincten worden getest...besluipen langs achter
rocymax
Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-14 18:43
Dankje Kimmotje Luca, ja idd, ik ben heel blij dat Espe zo lekker groeit. Melody, Thanks Luca, eerst is ons plan dat Espe goed groeit, goed eet, niets tekort krijgt en dat ze zich happy voelt. Als ze oud genoeg is en er klaar voor is, haar inrijden en dan net als de boys als recreatiepaard buitenritten maken enzo. Alhoewel, ze is een springertje, ze is al een paar keer over de omheining gesprongen, zo´n 1meter en nog iets. (schriklint) Hhahahaha, Pandora, wie weet Mokka is totaal niet bang van de paarden, loopt gewoon overal tussen door.
Lief is ze he Luca?? Ze is vandaag weer over de omheining gesprongen. En begon als een gek over het land te rennen en te spelen met de honden. Daarna kwam ze weer rustig naar ons toe alsof ze zeggen wilde, ok, het is genoeg, ik ga weer braaf naar mijn stekje
Wat een verschil met in het begin, toen viel ze af en toe gewoon op de grond, zo zwak was ze. Wat me wel weer opvalt is dat ze weer wat magerder lijkt, kan ook zijn omdat ze de hoogte ingaat.