Nog van harte gefeliciteerd met deze knappe man! Hij is echt geweldig.
De laatste foto is geniaal!
FemkeRoosje
Geplaatst: 28-05-13 19:01
Ik volg je topics natuurlijk weer, maar nog niet gereageerd. Wat een geweldig mooi en leuk veulen heeft Heaven je weer gegeven, hopelijk kan Damarae je helpen met het verwerken van het verdriet om Nevaeh.
Ik hoop dat we nog super veel leuke foto's van hem mogen zien!
Dat onbevangen en onbevreesde kereltje... whoooahhhh, dat belooft nog wat, met die waterbak: gelijk de boel uitvinden en onderzoeken... heerlijk.... wat hoop ik toch op het allerbeste voor hem, Heaven en voor jou Jody, al ken ik je niet persoonlijk. Nogmaals succes, plezier en alle goeds met deze nieuwe aanwas gewenst. Zeg maar tegen Heaven: you did it again! Want ook dit veulen is weer zeer, zeer mooi.
IK val om! Die foto's, dat ventje (en dat zeg ik niet gauw).Je bent helemaal warm en blij van binnen. Je hebt ik mag het niet zeggen maar een beetje Nevaeh terug want je hart is weer opengegaan, voor dit kleine mannetje. Jij deelt alles met Heaven, haar pijn, jouw pijn. Ik bid en geloof dat deze jongeman Damarue alles samenvat. Soms gaat het leven in onbegrijpelijke kronkelwegen. Ik blijf hoopvol volgen!
Babeau
Geplaatst: 28-05-13 21:26
Die waterfoto's ! zo lief ! Hij is echt geweldig !
Ahhh wat is hij toch gaaf Muzefee, op die eerste foto kijkt hij toch zo bijzonder de wereld in!! Wat een genieten gaat het worden, en jij laat ons met je mee genieten Verheug me nu al op het volgende foto moment
Hij is echt zoo onwijs leuk! Wat moet jij blij met hem zijn Muzefee! Een heerlijk kereltje
Haha, en met hetzelfde witte voetje als mama!
Muzefee
Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-13 16:52
Bedankt!
Vandaag ook weer even buiten geweest, helaas begon het te dreigen dus heb ik ze binnen gezet, maar toen bleef het droog... Maar alsnog TOFFE foto's gemaakt!