Ik heb vannacht met heel veel moeite de lap afgesloten, ik bleef maar kijken. Goh, ik ben verliefd... Wat een prachtig resultaat. Ik weet niet meer of ik het al gedaan heb, en anders nog maar een keer: super van harte gefeliciteerd met dit prachtige veulen, het is het jullie gegund
Nogmaals van harte gefeliciteerd met dit prachtige meisje. Fijn day Joy nu lekker moeder kan zijn. Helaas kom ik maandag terug vanuit Zeeland dus ik ga het ook niet redden... Post maar veel foto's.
En dat filmpje is echt so adorable!!!
irmaaap
Geplaatst: 16-05-13 18:50
wauw de droogfoto's zijn nog mooier, wat een prachtige meid! en ik baal echt dat je een endje bij me vandaan woont anders had ik zeker komen kijken bij deze schoonheid! en ook wou ik je nog even bedanken dat we mee mochten kijken bij de bevalling het is natuurlijk wel erg bijzonder om zo te mogen meekijken!
Indien er een nieuwe datum komt en kan ook, woon in voorthuizen,dan heb ik eventueel ruimte in de auto voor mensen die in de buurt wonen maar zelf geen rijbewijs en/of auto hebben
Vind t filmpje rennend om mama ook echt zo leuk:DJoy lekker vol eten voor de melkstroom hihi
caboclo
Geplaatst: 16-05-13 19:09
wat een knappe dame is het zeg heb vanacht/gisteravond ook mee zitten kijken tot vervelings toe van mn vriend , mee dat ik wilde afsluiten ging ze liggen dus moest ik verplicht blijven mee kijken achteraf vriendlief ook mee zitten kijken hihi
onwijs knap veulen!!
geniet er van zag je vanacht zo blij staan ''springen in de stal'' geweldigg!!
Het is jammer dat ik verhuisd ben, als ik nog in Odoornerveen woonde was ik zeker op kraamvisite gekomen! Nogmaals gefeliciteerd! Ik ben zo blij voor jullie dat het deze keer allemaal goed is gegaan, dat er zo'n prachtig kleurtje uit is gekomen, en dat het ook nog eens een merrie is! Echt geweldig, het is je zo gegund na alle ellende van vorig jaar.