Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tess__ schreef:Mensen, mensen, mensen laten we iedereen hier een beetje in zijn waarde laten... Er zijn genoeg meisjes die ook opeens zwanger zijn, in mijn ogen moet daar ook iets voor gebeuren. Moeten we alle mannen vanaf nu ook maar opsluiten of castreren voor je het weten duiken ze erop en krijg je een kind.
Dit is nu gebeurt, en het is aan de ene kant heel mooi dat er (als het goed is) een mooi veulentje komt en natuurlijk hoopt iedereen dat het goed komt. Aan allerlei verwijten die nu gemaakt worden heeft de TS niets... Handige tips heb ik ook niet voor je, in zoverre is mijn post misschien ook niet helemaal wat je verwacht.
Wel hoop ik dat er binnenkort een gezond veulentje naast je merrie staat en dat ook met je merrie alles goed gaat. Papa laten castreren en dan kan heel bokt weer rustig slapen.
Lauura schreef:Tess__ schreef:Mensen, mensen, mensen laten we iedereen hier een beetje in zijn waarde laten... Er zijn genoeg meisjes die ook opeens zwanger zijn, in mijn ogen moet daar ook iets voor gebeuren. Moeten we alle mannen vanaf nu ook maar opsluiten of castreren voor je het weten duiken ze erop en krijg je een kind.
Dit is nu gebeurt, en het is aan de ene kant heel mooi dat er (als het goed is) een mooi veulentje komt en natuurlijk hoopt iedereen dat het goed komt. Aan allerlei verwijten die nu gemaakt worden heeft de TS niets... Handige tips heb ik ook niet voor je, in zoverre is mijn post misschien ook niet helemaal wat je verwacht.
Wel hoop ik dat er binnenkort een gezond veulentje naast je merrie staat en dat ook met je merrie alles goed gaat. Papa laten castreren en dan kan heel bokt weer rustig slapen.
![]()
![]()
![]()
Wat een..... gepaste opmerking
emilyslaluna schreef:Wanneer is het veulentje er?????????? Ik ben nieuwschierig!!!