Snap ik wel hoor, je had ook nog een beetje hoop natuurlijk. Jij krijgt er volgend jaar gewoon twee.
Ik heb geen foto's gemaakt, zit er doorheen. Twee uurtjes slaap en een drukke lange dag gehad. Wel hebben we Junita verhuisd, ze krijgt de hele dag door kraambezoek en daar wordt ze erg onrustig van, de kleine huppelt er naar toe en dat mag ze natuurlijk niet. Ze wordt ook erg boos naar de andere. Ze had ook aan beide kanten buurvrouwen als alles binnen staat. Ze staat nu achteraan dus nog maar 1 buurvrouw Bar B (+ buurmannetje Misun ) , zij besteed weinig tot geen aandacht aan Junita en de kleine, andere kant is nu wand. Op de dag als zij binnen staat en ze weer kraambezoek krijgt zit de lege kraamstal van Bar B er nog tussen. Verwacht dat dit beter zal gaan.
De kleine meid is erg actief, denk echt dat Junita een ren je rot kind heeft Ze bokt steeds, leg je je hand op haar kont, hups bok bok bok. Gaat ze dwars onder haar moeder staan, staat ze tegen Junita haar buik te bokken, ze loopt ook niet weg voor je......zal wel een aardje naar haar moeder hebben schat ik zo.....ook overal scheit aan.
jolandje
Geplaatst: 29-05-13 23:39
OMG een tweede junita dat word gezellig bij jullie
OMG een tweede junita dat word gezellig bij jullie
Jij zegt het, ik dacht het!!
jolandje
Geplaatst: 30-05-13 08:58
haha, maar toch heeft het wel wat hoor, dat karakter van haar
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-13 09:24
Ze gaan zo lekker naar buiten toe, nog even een draadje spannen zodat de kudde er niet bij kan. Eerst maar eventjes met zijn tweeen, kijken hoe dat gaat.
Ik zei vanmorgen nog tegen jack, volgens mij is het net zo'n rare als d'r moeder.
jolandje
Geplaatst: 30-05-13 09:30
kun je mooi wat buitenfoto's maken
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-13 10:24
Al gebeurd.
MMMM, wat is dat groene spul ? Wat moet ik daarmee ?
jolandje
Geplaatst: 30-05-13 10:27
nou.... die is goed gelukt zeg, junita met een orionhoofd
Waw Esther, proficiat met je meisje! Eindelijk een meisjes-Orion-baby!!! Ik ben ook nog steeds aan het wachten op mijn 2 veulentjes. Sandy is normaal morgen uitgerekend, maar denk dat het nog wel een paar daagjes duurt en Bisou pas rond 20 juni, maar die floept ze er altijd 3 weken eerder uit en dus denk ik dat ze nog voor Sandy gaat bevallen. Bij jou zit het waken er dus op? Toch altijd zalig hé als je gezonde veulens in de wei hebt lopen!!! Van harte gefeliciteerd allesinds!!! xxx
Ja, Orion heeft zijn stempel weer gezet. Ik ben zo blij met hoe hij zijn hoofd/hals dorgeeft. Morgen een fotoshoot met Orion en Nyckle, zin in en hoop weer op gave foto's.