De mensen die kritische kanttekeningen plaatsen, hebben dit netjes en goed onderbouwd. Het zijn de reacties daarop die de toon maken. Zodra er iets gebeurt met iemand die niemand hier kent, worden er ongezouten meningen geventileerd. Nu mag schijnbaar gewoon een "mooi, maar ik zou het niet doen niet". Jammer!
Daarnaast vind ik de foto's mooi, het plezier spat er af en moeder en veulen zijn prachtig.
f_pepper
Geplaatst: 27-04-13 18:53
wat een superlieve foto's
loulou
Geplaatst: 27-04-13 18:55
heerlijke foto's!
veronique1
Geplaatst: 27-04-13 19:43
ziet er heeeerlijk uit! echt genieten... wat een super mooi veulen en mooie mama! mag ik vragen welk strand dat is en waar? ziet er super mooi en steenvrij uit...
Laat 1 ding duidelijk zijn: TS loopt niet op Hoek van Holland of Scheveningen of Zandvoort met haar veulen, waar altijd veel mensen en honden zijn. Nee TS woont in een gehucht in Zeeland, vlakbij een een strand waar geen kip te bekennen is. Want ja, Zeeland heeft zoveel strand, dat het niet te vergelijken is met Scheveningen of Hoek van Holland, waar iedereen naar toe gaat.
Wat zij met haar veulen doet, is haar risico. De ergste ongelukken gebeuren altijd op stal met veulens ( bv. in de mestput donderen ). Tuurlijk mag iedereen zeggen wat hij of zij ervan vindt, daar is BOKT voor, maar dan mag TS zich wel verdedigen, ook al is de kritiek onderbouwd. Dat is dan weer zo grappig, je mag wel kritiek hebben en dit steeds herhalen, maar men mag zich niet verdedigen, want dan ben je agressief.
En nee, ik ben geen vriendin van TS, sterker, ik heb haar nog nooit in real life gezien. Maar door goed te lezen weet ik de dingen die ik boven aan post . + ik ken Zeeland heel goed
Bazinga, de discussie ging niet over het verdedigen, maar juist over de manier waarop dat gebeurde. Lees de betreffende pagina's en posts maar even goed door.
Bazinga
Geplaatst: 28-04-13 09:06
Sammyoo schreef:
Bazinga, de discussie ging niet over het verdedigen, maar juist over de manier waarop dat gebeurde. Lees de betreffende pagina's en posts maar even goed door.
Dat heb ik gedaan en als je mijn openingszin leest, dan gaat het daar precies over, dus ook jij goed lezen.
Wat leuk! Ziet er ook rustig uit op het strand..leuk dat dit zo kan. Mooi veulentje ook
_Patrick_
Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-13 17:41
Bedankt voor de reacties!
Voor de mensen die verder willen met de discussie maak daar dan een topic voor. Dit topic is niet voor een discussie gemaakt, dan had deze wel ergens anders gestaan.
Stiekje
Geplaatst: 28-04-13 20:03
Wat geweldig zeg... en super foto's trouwens... Je zult wel veel bekijks hebben op het strand zo...
Het ziet er heerlijk uit zo!! Ik kan niet wachten tot ik straks met mijn dames door het dorp en bos kan gaan wandelen. Mits voorzichtig vind ik het enkel een voordeel als een veulen al jong kennis maakt met van alles wat er in die grote boze wereld plaats vindt. Ik denk dat jullie prima overwogen hebben of Aslan oud genoeg is, braaf bij mams blijft en het strand voldoende rustig is. En natuurlijk zal er hulp aanwezig geweest zijn. Ongelukken kunnen altijd gebeuren, maar om daarom zelf maar in bed te blijven liggen (kun je nog uit vallen hoor) en paardlief op te sluiten in een stal met rondom matrassen (en wat als er 1 losraakt en valt) is het andere uiterste.