Dreams do come true! Valk TiZusje Fiore

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MeggiieTommy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 12:20

Nogmaals gefeleliciteerd! *\o/*

Loody

Re: Dreams do come true! Valk TiZusje Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 12:29

Wat een prachtig cadeau heb je gekregen van je mooie merrie..

Gefeliciteerd! enne wel veel foto's blijven spammen van dit prachtige merrietje :)

miranda1967

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 12:35

ik zit alweer klaar voor een nieuwe reeks foto's hoor haha

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 12:41

Prachtig! Van harte proficiat! *\%/*
Wat een lekker snoetje heeft ze!

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 12:43

Gefeliciteerd!!! Wauw wat geweldig dat je droom uitkomt, zo zie je maar, altijd blijven dromen :)

Ze is echt prachtig!! Hoeveel witte beentjes heeft ze nou eigenlijk?

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 12:51

Wat een plaatje is het! Ik heb jammergenoeg de geboorte niet kunnen zien.
Nogmaals gefeliciteerd! *\o/*
Ook ik kreeg tranen in mijn ogen bij het lezen van je OP. Echt heel mooie geschreven.
Als je een fotoshoot wil van Daisy, Tisento en Fiore dan stuur je me maar een berichtje, ik kom graag langs :j

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 13:18

Jeeeeeeeeeeeej gefeliciteeeerd! Wat een knap meisje is het geworden!
ik had de kleur en het geslacht goed gegokt hoera! Gelukkig was het er wel 5 dagen eerder dan mijn gokje :+

Maritelisab

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 13:56

Wat een heerlijk veulen. Een geweldig koppie, het wachten waard dus! <3

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 16:48

Gefeliciteerd!
Wat een mooi veulen!

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-13 17:28

CubaLibre, gaan we zeker doen! Over een week of drie staan ze als het goed is op de wei. Dat worden vaak mooiere foto's dan in de bak.
We pb'en wel voor een datum! Leuk!

Iedereen bedankt voor de lieve woorden over mijn beslissing om Ti nu te verkopen, dat helpt me wel :)

BL, wat lief dat zelfs jij in een jubelstemming rondloopt nu :)

Diane, bedankt voor je lieve woordjes en mijn duimen heb je zeker straks!

Turtlelito, de financiën zijn inderdaad het minst grote probleem, dat lukt wel. Mijn vriend zei ook al dat ik ze alle drie kon houden omdat we dat wel redden met z'n tweetjes. En dat is natuurlijk superlief, maar Ti verdient een baasje die alle tijd en liefde voor hem heeft.
Bedankt voor de tips om geld in te zamelen, altijd handig om te weten, mocht ik het tóch niet kunnen :+
Ik zet hem nu ook nog niet te koop. Echte fans sturen me wel een pb'tje als ze dit lezen (de eerste zijn al binnen namelijk). Te koop zetten kan altijd nog.
Die poll hier op Bokt is werkelijk fantastisch!! :D

Geen zorgen om het aantal foto's en topics van Fiore, want ik ga nu net zo los als dat ik bij Ti deed!

Blarhiminn, ik voel me vereerd dat je wel op mijn topic reageert! Heel erg bedankt ook voor je mooie woorden :)

Miranda, dankjewel :) Ik zat net ook heerlijk in de stal en Fiore heeft het kusjesgeven-gen ook van papa geërfd, net als Ti *\o/*

Wendy, je foto's zijn geweldig mooi geworden! Kom snel weer!!
En bedankt voor je knuffel toen je aankwam :)

Rixtb, ook jij bedankt, voor het volgen al die maanden en voor je lieve woordjes nu.

Saars, een jaartje of zes is wel heel lang hoor, dan gaat hij zeker niet meer weg ;)

Aan iedereen die Fiore al gouden Boktveulen noemt: Ik hoop het met heel mijn hart! Dat zou het verhaal compleet maken! (Ti werd net geen derde) maar als het niet lukt, dan blijft ze voor mij goud met een gouden randje :)

Bonjour, sorry ;) en jij en je vriend bedankt voor het maken van de foto's. Ik ben er benieuwd naar!

Happy, dat heb ik voor je gedaan! Ze houdt er niet van, maar vooruit ;)

Luckystory! Had je me dat niet eerder kunnen vertellen? Ik heb daar helemaal niet bij stilgestaan, maar nu je het zegt!! O nee, wat nu?? Heb jij al iets bedacht?

Hoewel... het halstertje van haar broer die ze vandaag om had, staat haar toch wel erg schattig!

Een paar weken geleden heb ik bij Divoza een roze veulenhalstertje gezien met zilverkleurige sterretjes aan de zijkant, zo schattig!! Mijn verzorgster wilde hem toen kopen, maar dat mocht niet van me, want dan zou het vast alsnog een hengst worden :+
Maar nu krijg ik hem van mijn moeder en haar man, dus ik ga hem morgen ophalen. Die staat vast ook leuk!

Flux aka TiFiKeesFan, dankjewel :) en ik vergeet alle fans echt niet!

_KiMbErLeY_, dat heb je goed getimed, ik heb een kwartier voordat jij mijn profiel ging lezen, mijn profiel geupdate :)

Pretty, dankjewel voor je lieve woordjes en je steun de laatste weken!
Fiore heeft inderdaad een roze vlekje op haar onderlip en vier witte voetjes. Ik hoop dat dat een beetje te zien is op deze foto's.
Afbeelding

Achter- en voorbeentjes
Afbeelding Afbeelding
Linksvoor loopt achter wat hoger op, is niet goed te zien op deze foto, maar is echt heel mooi! Op de eerste foto in de OP zie je het wel.

Paulien, dankjewel en ik zie je graag verschijnen morgen! De beschuit met muisjes staan al klaar :)

Buster, ook jij bedankt voor je lieve woorden en je zal Fiore ook vast een keer in het echt mogen komen bewonderen als je weer eens in de buurt bent!

MeggiieTommy, kom je snel langs? :)

MadelonSunny, tuurlijk wil ik die!!! :D Ik ben verslaafd aan foto's en Bokt ook, dus kom maar op!

Ik ben echt pas 1,5 dag oud
Afbeelding

Mama is echt heul dik! :oo Zien jullie die dubbele bodem? Die gaan we er eens lekker afrennen! Kom, mam!!
Afbeelding Afbeelding

Yihaaaaa!!!!
Afbeelding Afbeelding

Even bijtanken
Afbeelding

Sta ik er goed op zo? Ik kan namelijk wél rollen nu ik twee dagen oud ben (in tegenstelling tot mijn broer..)
Afbeelding

En dit, dit heb ik van mijn broer geleerd. Is heel handig, zei hij
Afbeelding Afbeelding

Kijk mijn moedertje eens verliefd kijken <3
Afbeelding

Dit uitzicht had Baassie, toen ze in de zon naar ons zat te kijken
Afbeelding

FlameHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 17:37

Ahw!

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 17:42

Gaan de benen dan nog zwart kleuren als ze ouder wordt (behalve de aftekeningen natuurlijk)? Ik weet niet hoe dat werkt bij valken, maar ze hebben als volwassen paard toch zwarte benen?
Het is echt een super knap meisje en ik ben er ook zeker van dat je een top-Ti-fan vindt die Ti helemaal gaat verwennen!

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-13 17:43

Die worden inderdaad zwart, ja. Tot boven de knieën vaak. Net als bij bruine paarden.
Kijk maar in mijn profiel bij Jera, die had ook lichte beentjes als veulen en nu zwarte.

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 17:44

Dan gaat ze nog zooooooveel knapper worden (haast onmogelijk :oo ) <3

Sjoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 17:46

wauw, wat een mooi veulentje!
gefeliciteerd

sajavado

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 17:51

she got the rolling from her mama! she got it from her mama! :D echt een heeeerlijk meisje heb je cynthia! <3 om op te vreten, zo schattig als ze is :)

ARCTN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 18:18

Aaahhww ook mama kees is helemaal in love.. :+:

Wat ontzettend lief van je vriend om te zeggen dat jullie het met zijn tweetjes financieel zouden kunnen redden.. Dus speciaal voor je vriend: +:)+

en nu ga ik weer lekker foto's staren

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 18:20

Aaawh! Die foto waar ze hetzelfde ligt als ti, zo leuk!
Ik kom snel weer langs hoor! :j ze is gewoon bijzonder.. En vooral bijzonder mooi! :+:

ToddMylene

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 18:20

Gefeliciteerd !!

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 18:33

Aaahw wat een leuke nieuwe foto's weer!

Aartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 18:57

Prachtige foto's!!! <3 Wat is ze onwijs schattig zeg. Die lig foto's zijn erg mooi en wat een uitzicht!
Die dubbele bodem van mams viel me idd al eerder op, hihi := Houd je mama maar lekker in beweging Fiore! :j

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:08

Prachtig meisje

MeggiieTommy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:10

Ze is zo leuk! <3
Jaa, ik kom zo snel mogelijk. Wil nu heel de familie zien!

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:29

Gefeliciteerd, wat een prachtige dame!
Ti gaat vast een super goed baasje vinden, hier zijn genoeg fans te vinden.

miranda1967

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:34

ohh wat een reportage weer ! ik weet niet wat je nu voor werk doet maar je hebt je roeping gemist hoor.
Ik ben zwaar verliefd op je meisje ,wat een schatje wat is ze mooi zeg ,alles klopt aan dit kind .
Wat kan ze al hard rennen zeg ,dat ze niet struikelt over die lange stelten haha
Ik zat te kijken naar die foto met Tisento met die beentjes en daar zie ook duidelijk het verschil in hoofd van hengst en merrie ,Ti was wat grover en Fiore heeft een echt meisjeshoofd ,het halstertje is haar ook veel wijder dan bij Tisento was hij ook 2 dagen oud toen hij dit droeg ?
Wat een mooie lange wimpers heeft ze,tis net bambi !
Ik vind het halster haar prachtig staan hoor en ik denk dat de kleur turquase haar ook erg mooi zal staan .
Maar al zet je een plantebak op haar hoofd dan nog zou het haar geweldig staan !
Ja ik zag je weer zitten vanmiddag ,je ziet er heerlijk relaxt uit alsof je alles lekker los hebt gelaten ,ik denk dat deze vakantie voor jou ook heel erg goed getimed is .
Knuffel ook je vriend maar eens extra ,zo'n man moet je ook koesteren zo één die begrijpt wat voor jou belangrijk is .
Dat het niet de financien zijn maar de aandacht voor Ti en dat je hem daardoor verkoopt staat even los van het feit dat hij je wel begrijpt en bereid is om dingen weg te cijferen voor jouw geluk .
Moet ook nog even zeggen hoe leuk het is dat je altijd op iedereen reageerd,je neemt de tijd om alle reactie's en post te lezen en iedereen persoonlijk een reactie daarop te geven ,hierin maak jij jezelf uniek op bokt en hierom heeft niet alleen daisy ,tisento en fiore zo'n grote schare fan's maar jij zelf ook door jouw eigen persoonlijkheid .