CubaLibre, gaan we zeker doen! Over een week of drie staan ze als het goed is op de wei. Dat worden vaak mooiere foto's dan in de bak.
We pb'en wel voor een datum! Leuk!
Iedereen bedankt voor de lieve woorden over mijn beslissing om Ti nu te verkopen, dat helpt me wel 
BL, wat lief dat zelfs jij in een jubelstemming rondloopt nu 
Diane, bedankt voor je lieve woordjes en mijn duimen heb je zeker straks!
Turtlelito, de financiën zijn inderdaad het minst grote probleem, dat lukt wel. Mijn vriend zei ook al dat ik ze alle drie kon houden omdat we dat wel redden met z'n tweetjes. En dat is natuurlijk superlief, maar Ti verdient een baasje die alle tijd en liefde voor hem heeft.
Bedankt voor de tips om geld in te zamelen, altijd handig om te weten, mocht ik het tóch niet kunnen 
Ik zet hem nu ook nog niet te koop. Echte fans sturen me wel een pb'tje als ze dit lezen (de eerste zijn al binnen namelijk). Te koop zetten kan altijd nog.
Die poll hier op Bokt is werkelijk fantastisch!! 
Geen zorgen om het aantal foto's en topics van Fiore, want ik ga nu net zo los als dat ik bij Ti deed!
Blarhiminn, ik voel me vereerd dat je wel op mijn topic reageert! Heel erg bedankt ook voor je mooie woorden 
Miranda, dankjewel
Ik zat net ook heerlijk in de stal en Fiore heeft het kusjesgeven-gen ook van papa geërfd, net als Ti
Wendy, je foto's zijn geweldig mooi geworden! Kom snel weer!!
En bedankt voor je knuffel toen je aankwam 
Rixtb, ook jij bedankt, voor het volgen al die maanden en voor je lieve woordjes nu.
Saars, een jaartje of zes is wel heel lang hoor, dan gaat hij zeker niet meer weg 
Aan iedereen die Fiore al gouden Boktveulen noemt: Ik hoop het met heel mijn hart! Dat zou het verhaal compleet maken! (Ti werd net geen derde) maar als het niet lukt, dan blijft ze voor mij goud met een gouden randje 
Bonjour, sorry
en jij en je vriend bedankt voor het maken van de foto's. Ik ben er benieuwd naar!
Happy, dat heb ik voor je gedaan! Ze houdt er niet van, maar vooruit 
Luckystory! Had je me dat niet eerder kunnen vertellen? Ik heb daar helemaal niet bij stilgestaan, maar nu je het zegt!! O nee, wat nu?? Heb jij al iets bedacht?
Hoewel... het halstertje van haar broer die ze vandaag om had, staat haar toch wel erg schattig!
Een paar weken geleden heb ik bij Divoza een roze veulenhalstertje gezien met zilverkleurige sterretjes aan de zijkant, zo schattig!! Mijn verzorgster wilde hem toen kopen, maar dat mocht niet van me, want dan zou het vast alsnog een hengst worden 
Maar nu krijg ik hem van mijn moeder en haar man, dus ik ga hem morgen ophalen. Die staat vast ook leuk!
Flux aka TiFiKeesFan, dankjewel
en ik vergeet alle fans echt niet!
_KiMbErLeY_, dat heb je goed getimed, ik heb een kwartier voordat jij mijn profiel ging lezen, mijn profiel geupdate 
Pretty, dankjewel voor je lieve woordjes en je steun de laatste weken!
Fiore heeft inderdaad een roze vlekje op haar onderlip en vier witte voetjes. Ik hoop dat dat een beetje te zien is op deze foto's.
Achter- en voorbeentjes

Linksvoor loopt achter wat hoger op, is niet goed te zien op deze foto, maar is echt heel mooi! Op de eerste foto in de OP zie je het wel.
Paulien, dankjewel en ik zie je graag verschijnen morgen! De beschuit met muisjes staan al klaar 
Buster, ook jij bedankt voor je lieve woorden en je zal Fiore ook vast een keer in het echt mogen komen bewonderen als je weer eens in de buurt bent!
MeggiieTommy, kom je snel langs? 
MadelonSunny, tuurlijk wil ik die!!!
Ik ben verslaafd aan foto's en Bokt ook, dus kom maar op!
Ik ben echt pas 1,5 dag oud

Mama is echt heul dik!
Zien jullie die dubbele bodem? Die gaan we er eens lekker afrennen! Kom, mam!!

Yihaaaaa!!!!

Even bijtanken

Sta ik er goed op zo? Ik kan namelijk wél rollen nu ik twee dagen oud ben (in tegenstelling tot mijn broer..)

En dit, dit heb ik van mijn broer geleerd. Is heel handig, zei hij

Kijk mijn moedertje eens verliefd kijken

Dit uitzicht had Baassie, toen ze in de zon naar ons zat te kijken