Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik was steeds te laat.
. Ik hoop heel wat avonden mee te kunnen kijken. Eerst een beetje bijlezen, want op dit moment lijkt (met de nadruk op lijkt) het alsof ik in een lege stal sta te turen, maar ik las al ergens iets over koetjes en kuddes. Ben benieuwd wat ik verder te lezen krijg
Haar uier was (in tegenstelling tot de rest van Joy) niet moeders mooiste..
Licht staat nog uit.. Denk dat we over een half uur tot een uur gaan voeren en dan zal de hele kudde weer in de stal staan..

Zil schreef:Oh, ik hoop zo op een mooi veulentje van Joy. Na vorig jaar zo ontzettend meegeleefd te hebben heb ik uit zelfbescherming besloten dit jaar niet naar de cam te gaan turen. Ik zit in een flinke stressperiode en ik weet als ik eenmaal ga kijken dat ik slaap te kort ga komen. En dat kan ik even niet hebben nu.
Wel lees ik elke letter mee. En graag zou ik ook een naamsuggestie geven, die zomaar spontaan in me opkwam;
More than Welcome! Roepnaam More of Moor...
Veel succes met de bevalling!
Mariska_28 schreef:Legend is gekocht door een bokker, maar heb verder geen contact meer met haar. Check natuurlijk af en toe wel of ze alweer foto`s geplaatst heeft, maar nee... Komt vast omdat hij een lekkere teddy is qua vacht, en een echte naarling, daar worden ze meestal niet mooier van
.
Met Joy nog steeds alles goed, ze staan nu lekker te eten op stal met zijn allen.. Uier groeit heeeeeeel langzaam, menn kan me eigenlijk niet snel genoeg gaanZolang het uier zo blijft, heeft het nog geen zin haar 's nachts op te sluiten, maar die tijd komt nog wel (wat mij betreft volgende week al hahaha). Wel fijn dat er weer zoveel mensen zijn die haar samen met mij in de gaten willen gaan houden straks! Helpen jullie dan ook weer met een mooie naam? Moet met een M beginnen