Dat meen je niet! Gelukkig is bloembol zo onverstoorbaar en heb je snel een goed (wellicht miss beter als iemand je zomaar beschuldigd!) plekje voor haar kunnen vinden! Hopelijk snel een lief gezond veulen om alles wat op te vrolijken
Tjinta
Geplaatst: 08-05-13 08:06
Dat klinkt als een hele heftige avond. Tjonge.
En dat betekend nu ook nog dat je de bevalling van BB mist? Dat ze wat verder weg staat?
Wel top van je vrienden dat er stande pede een plekje voor BB geregeld werd.
Tiffany
Geplaatst: 08-05-13 08:14
Wat een vervelende update, had gehoopt op een veulie. Gelukkig is ze in goede handen.
Ik wil hier op internet niet teveel uitweiden over de hele toedracht; uiteraard heb ik niets gestolen én niet gelogen. Ik heb gisteren ook van meerdere mensen die hierbij waren deze bevestiging gekregen; mijn ex-stalhouder beweert echter iets anders en is ook niet door de andere getuigen op andere gedachten te brengen; hij denkt dat wij samenzweren. Anyway, ik haal vanmiddag de rest van mijn spullen op, BB staat veilig en vertrouwd op een super adres en kan nu ongestoord bevallen. Ik ben er klaar mee!
Aaah wat een poedersuiker zeg! Pfoe sterkte ermee. En ik denk ik kijk een paar dagen/weekje niet. Staat er dadelijk vast een mooi veulentje bij. Maar nee hoor
Op dag 343 tussen 12.00 en 13.30 uur geboren...een gezonde zoon van Bloembol en Kees; Guus van stal Bouwen! Moeder en kind maken het uitstekend, nageboorte is er nog niet af en Guusje staat nog wat slapjes van achteren...foto's volgen snel! Ik ben zo blij dat alles goed is gegaan en BB geen last heeft gehad van het gedonder van vorige week dinsdag! Mijn meissie...pfff wat een nieuws!
Gefeliciteerd! Fijn dat alles goed is gegaan en ze geen last heeft gehad van de verhuizing. Uiteraard willen we wel foto's zien als je op kraamvisite geweest bent