PPfff even snel, net een bevalling achter de rug Bar B heeft een schitterend valk kleurig hengstje gekregen. Zware bevalling want het mannetje lag niet helemaal goed met zijn hoofdje maar is goed gekomen. De benen worden hier ieder jaar langer en een fantastisch dishy hoofdje zoals sampson kan geven. hij is traag met in de benen komen, hij krijgt die lange stelten er niet goed onder, Bar B is erg met zichzelf bezig, pijn waar ze een pijnstiller voor heeft gehad, hoop dat het snel gaat werken.
Morgen de foto's!!!
xElienx
Geplaatst: 18-02-13 01:58
WOUW Esther! Gefeliciteerd met je kleine mannetje!!!
om jezelf maar even te quoten
Bassenqua schreef:
... maar geloof er niet in dat het vannacht al komt.
kan niet wachten hem te zien!
knuff voor Bar B Hopelijk zakt de pijn snel af...
Horsetopia
Geplaatst: 18-02-13 02:03
Proficiat Ik ben ook benieuwd naar de eerste foto's
Sientje
Geplaatst: 18-02-13 02:11
Ontdek dit topic nu pas Gefeliciteeeeeeerd! Moet wel een überknap veulenkind zijn met zulke ouders!! Ik duim dat mams snel herstelt van de zo te lezen zware bevalling.
Laatst bijgewerkt door Sientje op 18-02-13 02:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Nicole
Geplaatst: 18-02-13 02:12
Wauw wat super
Gefeliciteerd!!!!
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-13 03:27
Wij gaan naar bed toe , kleine heeft net de melkbar ontdekt, daar maakte ik me een beetje zorgen over maar het is hem gelukt, hij heeft droge pyama's aan en vannacht gaat de wekker nog een keer om tussendoor een droge pyama te geven. Bar B is ook mooi rustig nu en ze is zó lief voor de kleine en stond met haar oogjes dicht te genieten toen hij de eerste slokjes nam. Nu eerst even een beetje slaap pakken, morgen de foto's!