LibertyHorse, de cam werkt niet in alle versies van firefox, in IE of chrome zou er geen probleem moeten zijn
Na jaren lang een trouwe gebruikster te zijn geweest van Firefox ben ik nu toch overgestapt naar Internet Explorer. You tube filmpjes kijken was al een tijdje een probleem en ik had dus ook een probleem om je webcam aan te doen. Nu op IE kan ik weer op You tube en je leuke merries bekijken! Erg leuk hoor! En wat zijn ze schattig!
Polleman, ik gebruik halster alarmen en idd zitten er een paar platslapers bij en dan heb je wel vals alarm ja. Vind ik op zich niet zo erg, ik kijk op de tv naast m'n bed en slaap weer verder als het niets is. Tot nu toe is het alarm alleen lastig met Dynamic. Dat is zo'n drama queen die laat rustig 20x op een nacht het alarm af gaan. Dan ben ik altijd weer blij met marestare want dan zet ik het alarm uit Ach en dat je wat minder slaap krijgt in het veulenseizoen dat weet je voordat de merrie gedekt wordt, het hoort erbij...
PG verwacht haar 1e veulentje dus het wordt afwachten wat zij doet en Snazzy gaat hier voor het eerst bevallen dus daar weet ik ook weinig van.
Dit dacht Isis er vanmorgen zelf van: "ik ben niet chagrijnig, zolang je mij maar met rust laat..."
Uier is zo goed als vol.
jolandje
Geplaatst: 31-12-12 15:37
haha is isis sjaggie? uiertje ziet er lekker vol uit, buik is niet heel erg dik lijkt het?
Leuk! Ik zal zeker af en toe kijken bij de marestare.
MarijeR
Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-13 12:27
Vanmorgen had Isis voor het eerst hars druppeltjes. Normaal gesproken houdt ze dat wel een week vol dus de 300 dagen gaat ze vast wel weer halen. De melktest was 9. Alle merries lopen weer op de grote wei nu het vuurwerk over is
Isis is idd pas de 29e uitgerekend maar tot nu toe heeft ze nog nooit haar uitgerekende datum gehaald. Meestal bevalt ze rond de 300-310 dagen. 9 januari zit ze op 300 dagen, dat is voor de mini's wel zo'n beetje de grens van wat zonder extra problemen kan qua ontwikkeling. Al verwacht ik ook niet echt grote problemen als het nu zou komen, Isis heeft met de korte drachten altijd veulens die prima ontwikkeld zijn en je ziet hooguit aan de vacht dat het veulentje na een korte dracht geboren is.
Isis heeft nog steeds een vol uier en hars en de melk test was net 9, zelfde als vanmorgen. Banden worden wel wat slapper. Party Girl had vanavond wat last van het veulen. Het wordt haar eerste dus het zal onwennig aanvoelen wat er allemaal vanbinnen gebeurd.
Tot 32. Bij Isis gebruik ik hem nu voor het 4e jaar en zou ze volgens de eerdere jaren langzaam omhoog gaan. Maar ze hoeft de 32 niet te halen, ze kan ook eerder bevallen. Sommige merries gaan ook op en neer met de waarde.
sjonge jonge, een eigen topic, ze moeten het niet gekker maken die mini's ik houd het wel bij live bevallingen vertel isis maar dat ik volgende week vrijdag vrij ben