Nope, gewoon een drukke dag, haha. Ik denk dat Noor toch op de camera aan het wachten is: die zullen we tussen maandag en woensdag eindelijk ontvangen.
Eskimo
Geplaatst: 07-10-12 18:45
Had je trouwens nog m'n pb'tje ontvangen/gelezen over Sam?
he ik zie dit topic nu pas! Wat leuk José dat er een veulen komt. Had zelfs niet eens gezien dat Noor erbij was gekomen, haha. Ik had het volgen en hard duimen.
pretty
Geplaatst: 08-10-12 09:54
nog niks...update van haar uier en banden?? En vals alarm is inderdaad normaal,maar je bent wel meteen wakker met zoiets hé?
Bijinn
Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-12 10:05
xxemmely schreef:
Hoe zijn haar banden nu? En de uier? Nu dikke Fewie haar veulen uitgepoept heeft mag Noor ook wel snel beginnen!
Mijn idee!
De afgelopen dagen was Noors toestand vrij stabiel: haar banden leken niet echt meer te verslappen en haar uiers zagen er een beetje leeg uit. Wel kreeg ze duidelijker spenen, maar voor de rest gebeurde er weinig. Ze heeft dan ook lekker in de paddock gestaan. Vanmorgen was het anders: haar banden zijn weer wat meer verslapt en haar uiers zijn een stuk voller. Ze is heeeeel rustig, maar ze viel wel direct op haar eten aan. Dat was gewoon geen eten meer, maar schrokken
Ik heb haar vandaag binnen laten staan, ze gaf ook geen kick toen haar maatje Andra wel naar buiten ging. Het was even afwachten of ze dat accepteerde, maar ze bleef rustig haar hooi staan eten. Andra vond het vreemd genoeg ook prima dat ze alleen naar buiten ging (nu grenst haar paddock wel aan die van andere ponies, dus helemaal alleen staat ze niet, maar toch).
Er hangt dus duidelijk iets in de lucht, maar wanneer?
Is er trouwens iemand waar ik de foto's van haar uiers naar toe kan sturen? Ik zit op mijn werk en kan de foto's niet uploaden.
pretty
Geplaatst: 08-10-12 10:14
mag je wel doen naar mij hoor! spannend! Sommige merries bunkeren ook voor ze gaan bevallen,die van mij deed dat 1 dag voor de bevalling,aan het eten gaan als een gek! Alsof ze wist dat het de dag erna wat minder ging zijn
Wat spannend, een mooie combi, ben heel benieuwd wat eruit komt!
pretty
Geplaatst: 08-10-12 10:53
Hier ben ik even met tietenfotos
deze is van 5 oktober 21u:
En deze is van vanmorgen 8u:
De melkbar is volgens mij dus duidelijk in werking aan het treden Er kan nog heel wat bij,maar bij een maiden kan het ook erg snel gaan en hoeft de uier niet eens vol te zijn,je weet het dus maar nooit. Maar met alarm om en goede zorg/oppas kan je het haast niet missen,dus ik zou zeggen,nog even geduld en je hoort vanzelf wanneer het gebeurt!