Owee als het later dan zondag 3 uur wordt, dan ga ik op kamp en kan ik niet checken
Misty12
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Geplaatst: 27-06-12 11:17
Volgens mij heb je een schrijffout in je berekening. Je zegt 253 dagen drachtig. Ik neem aan dat je 353 dagen bedoeld. Anders mag ze nog wel even..... Sterkte met nog steeds maar wachten. Ze wacht op beter weer. Hier is het niet zulk lekker weer om er een veulen uit te poepen.
Psydoxy
Geplaatst: 27-06-12 13:55
Kom veulie..... tis vandaag mijn verjaardag, krijg je ook een stukje taart
Hee, een topic! Dat je het veulen er nog niet uitgeschreeuwd hebt, Iris... Duurt laaahaaanngg!!! Heb niet hele topic gelezen, doen het uier al wat?
Sandravm
Geplaatst: 27-06-12 23:03
magic_lover schreef:
Je kan wel duidelijk zien dat ze steeds verder naar achteren gaat dragen, zal vast geen week meer duren
Hoe bedoel je?
ijsklontje
Geplaatst: 27-06-12 23:40
@rindin vorige pagina staan foto's
@ sandravm tegen dat het veulen geboren gaat worden, verhuist veulen van onder in de buik meer naar de uitgang en krijg je dus een optische verplaatsing van voor naar achter cq van onder naar meer boven
trisca
Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-12 23:54
heb net nog even innig met Weelde gesproken en haar gezegd dat het echt tijd wordt
Ze wordt wel iets narrig? Niet op stal ofzo, maar mijn dochter gaat altijd even op haar liggen knuffelen en dat vond ze duidelijk niet lekker meer en vanmorgen met het vliegendek opdoen vond ik haar ook minder aanhankelijk als normaal. Zelfs iets geirriteerd....