Owen doet het super goed! Hij staat lekker buiten met zijn moeder, zijn gister avond al buiten foto's gemaakt. Het is echt een schatje, binnenkort zullen er snel meer foto's van owen volgen!
ahhhhw wat een mooi snoetje zeg. Goeie foto ook, hij kijkt mooi alert langs de camera
franka75
Geplaatst: 08-06-12 00:13
wow hij lijkt op pappa wat een knapperd
nouscha_sara
Geplaatst: 08-06-12 15:49
ik ben gister eindelijk bij owen geweest !! ik baalde vreselijk toen k hoorde dat meneer er al was voor mij . maar gelukkig heeft markus me goed op de hoogte gehouden en heeft hij me gevraagd welke naam ik het mooist vond, en dat was owen ! het is echt een super nieuwschierig boefje en ik ben supertrots op die lieve sara !http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/415219_10150949994934642_250937080_o.jpg
Gefeliciteerd! (stiekem hoop ik dat er nog stipjes onder zijn veulenvacht vandaankomen)...
Shull
Geplaatst: 09-06-12 21:08
Owen 8-6-2012
Met Owen gaat het erg goed, Hij drinkt goed en is vrolijk. Het is zo leuk om te zien hoe hij alles aan het ontdekken is. Omgaan met zulke lange benen is een hele klus, maar het gaat hem steeds beter af.
Sara was idd vooral bezig met eten. Dat vele gras heeft ze best wel gemist. Ondertussen hield ze haar veulen goed in de gaten. Owen vond het geweldig! We brengen ze smorgens naar het land en savonds weer naar huis. Sinds gister loopt Arwen onze mini appaloosa er ook bij. Owen wil steeds naar haar toe maar als ze bijna neusje neusje doen dan komt Sara er snel tussen met haar oren plat. Arwen geeft een grote bok en rent dan snel in rengallop weg. Zo houden ze elkaar lekker bezig zo op het land.