Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Vergelijkbaar met dit:

bedankt, ik ben ook erg trots op haar hoor. Ze is echt een schat, maar at zie je al aan de foto's met al die kinderen. Eergisteren stonden ze er ook weer allemaal omheen te kijken naar haar kling en uier enzo. Noa vindt dan ook alles best. Ze hebben weer geholpen met wassen en mevrouw geniet alleen maar van haar luxe behandeling en manicure 
Ze had met haar eten geklooid en niet echt gegeten en haar vocht is nog steeds witdoorzichtig. Wat wel heel frapant was, dat het paardje naast haar bij haar wilde gaan drinken, of tenminste eraan rook en dan ging flemen. Dus wie weet wat dat betekend... was wel een grappig gezicht
Ze wil alleen maar knuffelen die muts en vindt het wel gezellig allemaal. Ze slaapt wel vaker plat heb ik gemerkt, maar helemaal plat vindt ze niet fijn want dan steekt haar buik naar boven en dan komt ze niet meer overeind, hihihi dan zie je haar heen en weer gaan om omhoog te komen. Is wel lief gezicht als ze ligt, haar oortjes bewegen dan de hele tijd en als ze gaat liggen dan laat ze zich vallen
Gelukkig slapen paarden ook overdag en moeten ze het niet alleen van de nacht hebben, want muts is vrij actief 's nachts. Die blijft eten, ik weet precies haar patroon nu en de tijden dat ze slaapt, wel grappig. Kan het zo in kaart brengen hahaha.
en anders toch wel 1 dezer dagen. Oh en haar urine rook echt heel sterk net. Nou wordt vervolgd met hopelijk goed nieuws!
. Mevrouw heeft ondertussen een hele kruiwagen kuil op. Verder staat ze de hele tijd te kroelen met de buurman en ze staat de hele tijd binnen. Ze wil perse niet haar stal uit. Verder hoef ik maar naar haar uier te wijzen en de melk spuit eruit. Dus ik hoop toch wel vandaag
toch, ja toch zegt een bianca die ondertussen moedeloos wordt...

Hij staat te vozen en zij draait zo haar hoofd om
Hij was trouwens heel rustig vannacht hoor.
Maar ik sliep wel af en toe daar, nu vannacht heb ik helemaal niet geslapen. Maar elke nacht zit ik toch nog steeds met bewondering te kijken, dus dat houdt me wel op de been. Ik slaap eigenlijk alleen als de kleine weer even gaat slapen, dus zo'n 3 uurtjes op een dag. Dit doe ik trouwens al veel langer dan dat ik waak bij Noa. Ik heb CVS en ik slaap dus heel slecht. Maar komt wel weer goed.