Hier ook maar gokken, Noa x Maestro

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Balou_lover

Re: Hier ook maar gokken, Noa x Maestro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 22:33

Jeeetje wat laat ze je wachten!!
Hoop voor je dat ze haar beebje snel uitpoept!!

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 22:52

Zo te zien komt er een pracht pony. Ik ga volgen. Suc6ts

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 23:01

Ik had verwacht dat ik ondertussen wel een berichtje zou zien dat t nóg spannender aan t worden is :):) maar blijkbaar nog niet dus -O- :(:) Misschien wacht ze op een heerlijke zondagmiddag morgen :D :z

Sterkte nog met wachten!!

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-12 00:10

Vandaag weer even haar manen, staart en sokken gewassen omdat ze zoveel jeuk had, er kwam weer aardig wat haar uit en bij haar achter sokken aardig grote zwilwratten dus misschien dat ze daar last van had. Ze vond het ook niet fijn toen ik ze eraf draaide. Vannacht maar kijken of het geholpen heeft.

Nou foto's van vandaag:
Afbeelding
Whaaaa vrouwtje overdag, wat doe jij nou hier??

Afbeelding
Oh geen eten bij je, dan ga ik verder grazen hoor

Afbeelding
Andere kant

Afbeelding
uier een keer overdag, er kwam zowaar wit doorzichtig uit :oo Vergelijkbaar met dit:
Afbeelding
Dit was bij Bries geloof ik

Afbeelding
Noa weer in haar stalletje en gevlochten. Ehhh gewassen... tja gelijk gaan liggen he dan zie je er het minste van :P

Afbeelding
Mooie meid <3

En nu naar Noa :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 00:24

Wauw wat een geweldig mooie merrie heb je daar! Moet heel eerlijk zeggen dat ik normaal niet zo een fan ben van tinkers maar deze mevrouw met dr mooie lange manen is een schoonheid! Komt vast een mooi veulentje uit ook aan de hengst te zien.
Misschien ben ik tot stiekem iets meer fan geworden van tinkers omdat mijn eigen paardje sindskort een tinker als maatje heeft en ik zie wat voor goudeerlijk karakter die beestjes hebben. Ik hou dit ff in de gaten!

Anouk_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 08:33

Wordt vast een merrietje! De dames maken het erg spannend voor je! Ben benieuwd hoor :)

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-12 07:00

@Annickkii :o bedankt, ik ben ook erg trots op haar hoor. Ze is echt een schat, maar at zie je al aan de foto's met al die kinderen. Eergisteren stonden ze er ook weer allemaal omheen te kijken naar haar kling en uier enzo. Noa vindt dan ook alles best. Ze hebben weer geholpen met wassen en mevrouw geniet alleen maar van haar luxe behandeling en manicure :D

Nou verder nog geen moer, Noa haar buik was vannacht wel aardig druk, je zag elke keer zo'n plop aan de zijkant komen _O- Ze had met haar eten geklooid en niet echt gegeten en haar vocht is nog steeds witdoorzichtig. Wat wel heel frapant was, dat het paardje naast haar bij haar wilde gaan drinken, of tenminste eraan rook en dan ging flemen. Dus wie weet wat dat betekend... was wel een grappig gezicht :P

elllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 07:31

Nog niets .... -O- sterkte met waken ben je niet inmiddels kapot ? :(:)

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 13:37

Wat een geduld moet jij hebben Bianca!

medlam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 13:42

Jeetje, nog steeds niks... spannend hoor, super veel succes!!!

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 13:43

Veulentje lijkt nog best ver naar voren te zitten. Of ligt dat aan de foto's?
Bij Ginger zat het veulen vorige week ook zo, maar inmiddels ligt het een stuk verder naar achteren.
Of kan dat ook vlak voor de bevalling gebeuren, dat het naar achteren komt te liggen?
Noa houd het in ieder geval wel erg spannend.

Dit was vorige week maandag.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-XZQJ6YRZ.jpg

En dit was een paar dagen later. Al een stuk naar achteren gezakt, inmiddels nog verder.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-QFHYZQ4D.jpg

NoiRaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 14:00

spannend !
ik dacht dat het veulen naar 7 paginas lezen er al wel was maar nog niet..
ik volg :D

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-12 06:49

Noa dus nog steeds niets en als ik haar zo zie staan, denk ik dat het ook nog wel even gaat duren. Ze heeft het wel naar haar zin zo... Haar uier is nog steeds zo vol en kling is echt heel dik, vocht wordt nu ook wat dikker en witter. Maar denk toch wel dat het nog een week gaat duren. Ze is vandaag 351 dagen drachtig.

Kim haar buik is wel al verschillende keren veranderd, dus ik weet eigenlijk niet of hij nog verder zakt. Het zit nu wel ongeveer hetzelfde als toen bij Bries. Bij Givenchy zat haar buik tot op de dag van bevalling vrij ver naar voren (en opzij) dus moeilijk te peilen.

Evenals haar temp, ik heb toen bij Bries getempd, maar daar klopte ook niks van. Haar temp is al vrij laag en al zakt hij, dan bevalt mevrouw nog niet.

Vannacht maar weer eens mijn 10 minutengesprekje gehouden met haar, dus uitmesten en dan haar gedrag bekijken. Maar ze was nog vrij rustig. Maar ook dat zegt niks, want bij Givenchy was ze die dag nog in de wei aan het vliegen en was ze heel rustig. Ze gaf alleen die dag ineens wittere vocht en meer niet.

Gelukkig ben ik maar 10 minuten met mesten bezig en zien ze me de rest van de nacht niet, anders zou ik constant onder haar uier hangen denk ik :P Ze wil alleen maar knuffelen die muts en vindt het wel gezellig allemaal. Ze slaapt wel vaker plat heb ik gemerkt, maar helemaal plat vindt ze niet fijn want dan steekt haar buik naar boven en dan komt ze niet meer overeind, hihihi dan zie je haar heen en weer gaan om omhoog te komen. Is wel lief gezicht als ze ligt, haar oortjes bewegen dan de hele tijd en als ze gaat liggen dan laat ze zich vallen _O- Gelukkig slapen paarden ook overdag en moeten ze het niet alleen van de nacht hebben, want muts is vrij actief 's nachts. Die blijft eten, ik weet precies haar patroon nu en de tijden dat ze slaapt, wel grappig. Kan het zo in kaart brengen hahaha.

kling gister:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-OLH6GUU6-1.jpg

En uier:
Afbeelding
Op het puntje van de zwarte uier zie je duidelijk dat het vocht al witter wordt.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 10:45

pff Noa, ik wil het veulen zien!!!
Wat laten de dames ons wachten he!

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 11:33

Het is nu wat beter weer, dus wie weet heeft dat effect. Temperaturen doe ik ook, maar ik merk ook verschil tussen s'middags en s'avonds. Scheelt bijna een halve graad. Het heeft ooit wel geklopt, maar het schijnt inderdaad ook niet altijd betrouwbaar te zijn. Succes nog met wachten.

sajavado

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 17:57

nou nou, ze laat wel op zich wachten hoor!

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-12 01:36

Vanaf mijn mobiel.. Noa heeft dikke harsen aan haar uier en geeft melk. Haar gedrag is ook anders, heel drammerig en wil constant bij me zijn. Nu staat ze wel te eten maar ik hoop dus wel op vannacht :) en anders toch wel 1 dezer dagen. Oh en haar urine rook echt heel sterk net. Nou wordt vervolgd met hopelijk goed nieuws!

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 07:12

Oeh je hebt nog niet geplaatst vanochtend, zou het?

guenivere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 07:24

Ik ben wel heel erg benieuwd, dit kan toch niet meer lang gaan duren:)

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-12 07:50

nou hier nog niks hoor -O- . Mevrouw heeft ondertussen een hele kruiwagen kuil op. Verder staat ze de hele tijd te kroelen met de buurman en ze staat de hele tijd binnen. Ze wil perse niet haar stal uit. Verder hoef ik maar naar haar uier te wijzen en de melk spuit eruit. Dus ik hoop toch wel vandaag := toch, ja toch zegt een bianca die ondertussen moedeloos wordt... ;)

Net kreeg ze haar nieuwe hooi en ging ze naar buiten, dus ik had zoiets van "oke weer even rust" maar ze nam 2 happen en ging weer binnen staan met haar hoofd naar beneden. Ik mocht ook niet aan haar buik zitten. Ik ben nu even thuis om wat te eten en de kids naar school te werken. Dan gaat ondertussen een vriendin waar ik vannacht mee waakte weer bij haar kijken want die woont dichterbij.

sajavado

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 07:51

jeeeetje, ben jij inmiddels niet kapot van al die nachten!?

hverburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 07:59

heeft het misschien toch geholpen dat ons hengstje nu naast haar staat. ;)

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 08:12

Ze laat je wel wachten :(:)
Hopelijk wordt vandaag de dag :)

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-12 08:14

Hihihi ze gunt hem geen blik waardig :P Hij staat te vozen en zij draait zo haar hoofd om :') Hij was trouwens heel rustig vannacht hoor.

Mwhaaa ga het nu toch wel merken :o Maar ik sliep wel af en toe daar, nu vannacht heb ik helemaal niet geslapen. Maar elke nacht zit ik toch nog steeds met bewondering te kijken, dus dat houdt me wel op de been. Ik slaap eigenlijk alleen als de kleine weer even gaat slapen, dus zo'n 3 uurtjes op een dag. Dit doe ik trouwens al veel langer dan dat ik waak bij Noa. Ik heb CVS en ik slaap dus heel slecht. Maar komt wel weer goed.

JPTinkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 10:35

ow ik schaam me ik zie dat ik nog niet gegokt heb

dan gok ik op vandaag :o
een merrie zwartbont veel kleurtjes