Nou, vanacht gaat m niet worden hoor! Vals alarm! Ze toont geen tekenen(of is t nou tekens? ) meer, haar banden zijn wel slap, maar mogen nog wel iets slapper.. Kegelt ook eigelijk niet meer. Nouja, ik ben weer thuis, mijn vader & zn vriendin nog op stal. Ik verwacht het veulen zo over een week, en zij ieder momoment we zullen zien! Ik ga lekker slapen! Slaaplekker
Ik zeg een merrie! En ik vind Bente zonder h mooier haha En voor een hengst ehmmm Bouke ofzo? Of Bacardi hihi Bailey? Balou? Bambi? offf ehhh Bambino? Bandit? Barco? Nouja veel mannelijke namen, kom zo even niet op merrie namen Wij hebben gister op stal een fries hengstveulen gekregen! Melle Spannend! Ik hoop voor je dat het een bonte wordt!! Ik volg iig!
Ik ga vanavond weer waken op stal! Weet nog niet hoe ze erbij staat, maar dat geeft zowiezo mijn vader & zn vriendin een goed gevoel, dus dan maar een gezellig nachtje plannen met vriendin Ik ga zo eerst even werken, en ben er vanavond rond 8 uur. Dan hoop ik jullie een update te geven (met foto's?)
Jaaa het is heel spannend!! Ben zoooo benieuwd! Ik wil het liefst een bontje inderdaad! Een merrie of hengst maakt me niet zoveel uit.. Merrie is wel een stuk makkelijker, maar een hengstje is stiekem wel stoer Op dit moment staat mevrouw rustig te slapen. Over een uurtje weer kijken
Sanne, sanne, sanne, spannend! Was ik er nu maar bij... Ben je in je eentje of zit er iemand bij je? Morgen wil ik sowieso even langskomen, SMS je wel even morgen.
DaphneR93
Geplaatst: 01-04-12 22:41
Wat een onwijs gave combinatie!!!! Daar moet wat moois uitkomen